Opdatering på MD scanning idag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

noah3006

Ja idag var jo den store dag, og jeg har været rigtig nervøs... men nu det overstået og mit hjertet lettet.... alt så bare så fint ud, der var slet ikke noget at komme efter... Ihhh hvor er jeg bare så glad. Det som om man først nu tør glæde sig til terminen.

Og så skal det lige siges at bebs var slet ikke til at tage billede af eller måle så det tog sygeplejersken næsten en time om at tjekke det hele igennem, vi grinede så meget fordi hver gang hun lige skulle til at måle, så vendte bebs sig lige 180 grader og sparkede rundt. Det var helt fantastisk. Og vi vil ikke vide køn, og så heller ikke noget, det er bare så spændende det hele.

Klem herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Lon1976

noah3006 skriver:

Ja idag var jo den store dag, og jeg har været rigtig nervøs... men nu det overstået og mit hjertet lettet.... alt så bare så fint ud, der var slet ikke noget at komme efter... Ihhh hvor er jeg bare så glad. Det som om man først nu tør glæde sig til terminen.

Og så skal det lige siges at bebs var slet ikke til at tage billede af eller måle så det tog sygeplejersken næsten en time om at tjekke det hele igennem, vi grinede så meget fordi hver gang hun lige skulle til at måle, så vendte bebs sig lige 180 grader og sparkede rundt. Det var helt fantastisk. Og vi vil ikke vide køn, og så heller ikke noget, det er bare så spændende det hele.

Klem herfra

Super, det er jo fantastisk - Stort tillykke.

Så må vi se hvem af os der kommer først til marts

Anmeld

15. oktober 2010

VIPpigen

noah3006 skriver:

Klem herfra

Tillykke med den fine lille baby, som selvøflgelig ikke fejlede noget. Men den nervøsitet kender alle vidst til op til hver eneste scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.