Hvornår mærkede I baby 2. gangs gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

birthee

Jeg er idag 15+1, og synes jeg de sidste 2 dage har mærket noget der føles som små puf... Idag var da jeg sad på arbejde og gjorde kasse op, der kom ligesom 2 små puf lige lidt under navlen... Kan det være baby jeg mærkede? I forgårs var det ligesom ude i siden, da jeg skulle sove... Tror det er den, synes det minder om da jeg ventede Frederik... Men denne gang ligger moderkagen foran, så det skulle jo være sværere at mærke den her gang...???

Mvh Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

quar20

Min moderkage ligger også foran denne gang har jeg mærket puf fra uge 16 af også rigtige spark fra uge 21...!! Og nu vælter maven frem og tilbage ( er i uge 34 imorgen )

Anmeld

14. oktober 2010

birthee

Så kan det jo godt være den lille fidus der gør opmærksom på sig selv.... Det ville da være rart....

Anmeld

14. oktober 2010

nvm

birthee skriver:

Jeg er idag 15+1, og synes jeg de sidste 2 dage har mærket noget der føles som små puf... Idag var da jeg sad på arbejde og gjorde kasse op, der kom ligesom 2 små puf lige lidt under navlen... Kan det være baby jeg mærkede? I forgårs var det ligesom ude i siden, da jeg skulle sove... Tror det er den, synes det minder om da jeg ventede Frederik... Men denne gang ligger moderkagen foran, så det skulle jo være sværere at mærke den her gang...???

Mvh Birthe

min ligger også foran, så jeg mærkede først babypigen i uge 26... men siden da har hun ikke været rolig i mavsen, der gang i hende hele tiden hehe

Anmeld

15. oktober 2010

sandratobias

Jamen jeg ved ikk helt... Zyz jeg ku ane noget i uge 10 stykker, og det lyder jo meget uvirkeligt... Men i uge 15 var jeg slet ikk i tvivl...

Sandra - Uge 20+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.