:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Jules

Åh ha... Her sidder jeg så med to fuldstændig ødelagte brystvorter og feber... Har fået en slem omgang brystbetændelse :( Suk....

Hyler bare ved tanken om at hun skal have mad... Så er begyndt at malke ud til hende... HOLD DA FERIE hvor tager det bare langtid... Jeg er simpelthen drænet for energi :( Heldigvis vil hun gerne drikke af sutteflaske, men hun sluger det simpelthen så hurtigt og får næsten altid en voldsom hikke bagefter :(

Åh jeg føler mig helt fortabt :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

oo

åh søde Julie - jeg har jo ingen kloge ord, men massere af virtuelle du må få!

Anmeld

14. oktober 2010

JustAnotherName

Øv, kære Julie. Det er bare en rigtig træls start at få på det.
Men hæng i og hold ud, søde. Selvom det er helvedes hårdt lige nu.

Jeg havde selv 6 uger i gråd og smerte hvor mine brystvorter var SMADREDE!!
Men jeg kæmpede og vandt, og blev SÅ GLAD for det, da jeg var på den anden side af det. Men mens man står midt i det, så er det slet ikke til at se en ende på. Men det skal nok blive bedre. Så mist ikke troen og viljen, søde.

Kæmpe forstående trøste-kram herfra

Anmeld

14. oktober 2010

Barbamama

Mit bedste råd til dig er ULD-ammeindlæg!!!! De gør SERIØST underværker!!! Sov med dem om natten og hav dem for den sags skyld også på om dagen. Køb nogle der er for store så de kan dække HELE dit bryst. Det virker virkelig godt!!!! Knuuus til dig!

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

jeg hopper med, uld ammeindlæg! det er guld!

Anmeld

14. oktober 2010

anna-jonas

Sender dig lige et stort knus, og lidt virtuel energi. Prøv med suttebrikker.................måske de kan afhjælpe problemet.

Knus Mette

Anmeld

14. oktober 2010

JustAnotherName

Og ja, jeg er enig. Uld amme-indlæg gør SÅ STOR en forskel ift. andre slags.
Så hvis ikke du allerede har det, så skynd dig ud og invister i nogle for din egen skyld! ...Jeg troede ikke at det havde så meget at sige, men det har det altså!

Suttebrikker var som SENDT FRA HELVEDE i begge tilfælde, da jeg baksede med babser og baby - både med Bianca og med Celina. Ingen af gangene kom det til at fungere. Tvært imod, så forværrede det nærmest det hele mere.
Men det er der vist MEGET blandede erfaringer med fra kvinde til kvinde...

Anmeld

15. oktober 2010

LIZO

av for pokker.. hvor jeg hukser det.. det er bare ikke sjovt..

det tog ca 1 uge for mig denne gang at få mælk ud med pumpen. var ved at opgive. men så lykkes det og så kom der en del mælk ud.. har du prøvet med amme brikker-- synes det tog toppemn af smerten. og så massere brystet når du er i bad.. godt med varmt vand lige på.. og så bare trykke på det sted hvor det sidder.. det gør sindsyg ondt indtil man går mælken til at løbe. men nøj hvor det bare er dejligt at få det væk..

men husk man skal ikke amme for en hver pris. det er jo ikke meningen det skal være smertefuldt. og vera vil hellere ha en glad mor. for hun kan os mærke hvis det gør ondt på dig..

Anmeld

15. oktober 2010

Bondepigen

LIZO skriver:

av for pokker.. hvor jeg hukser det.. det er bare ikke sjovt..

det tog ca 1 uge for mig denne gang at få mælk ud med pumpen. var ved at opgive. men så lykkes det og så kom der en del mælk ud.. har du prøvet med amme brikker-- synes det tog toppemn af smerten. og så massere brystet når du er i bad.. godt med varmt vand lige på.. og så bare trykke på det sted hvor det sidder.. det gør sindsyg ondt indtil man går mælken til at løbe. men nøj hvor det bare er dejligt at få det væk..

men husk man skal ikke amme for en hver pris. det er jo ikke meningen det skal være smertefuldt. og vera vil hellere ha en glad mor. for hun kan os mærke hvis det gør ondt på dig..

Av av det gør så ondt, g jeg havde ikke engang brystbetændelse...det var kun tæt på, men er du gal det gjorde ondt... Så jeg føler virkelig med dig.

Er enig i at du skal gå i et varmt brusebad, og massere brysterne mens der er vand ligepå, og så ellers klemme det ud. Det er nemmere og mindre smertefuldt... selv om det gør nuller naller.

Og så uldammeindlæg udenpå de andre...

God held med det, og god bedring!!!!!!

Anmeld

16. oktober 2010

KWL

Æv Julie - håber du allerede nu har det bedre og at amningen er oppe og stå.

Sender en masse positive tanker og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.