bøgelund1 skriver:
ja det kan jeg godt forstå. men i får nok os tonsvis når du har født.
skufferne herhjemme er fyldt med lyserødt. tror slet ikke vi kan nå at få alt det brugt.
er det ikke svært at vente med det køn? Jeg havde rigeligt svært ved det indtil MD scanningen. og da hun ikke var helt sikker, betalte vi 900 kr for en kønsscanning dagen efter.
Ja hun skal hedde Anna..
der er købt sutter med navn og det hele.. hvis hun var en dreng, var det nok blevet en Oliver.
Hvilke navne har i oppe og vende?
Det har været svært - men min forlovede har altid ikke ville vide at, og jeg valgte at gør det for ham.. Havde det været omvendt, ville jeg også ønske at han ville gør det for mig
Pigenavne har vi:
- Sofie (efter min søster Sophie på 17 år som bor hjemme hos mine forældre i Jylland)
- Clara-Sofie
- Anna (efter min oldemor som bor i Jylland)
Drengenavne har vi snakket om (men er begge stadig meget i tvivl):
- Viktor
- Philip
- Frederik
- Christian (dog har min svigerinde lige valgt at kalde hendes kat for det, og jeg er ikke så vild med tanken om at vores baby skal hedde det samme som faster/gudmoren's kat)
(Oliver er jeg vild med - Daniel har dog en fætter med det navn, så det var også optaget)
Har haft en fornemmelse af en pige i maven i starten af graviditeten, men rigtig mange siger at jeg har en drengemave, så nu tør jeg slet ikke stole på min mavefornemmelse, for dem som har sagt dreng, plejer at have ret
Anmeld