Det var noget helt andet med to, end med den første.
Med den første var vi derinde i 4 dage, da vi troede det var et krav, det viste det sig så at det var det slet ikke, øv øv. Prinsessen ville hverken sove eller spise derinde, det resulterede i at jeg heller ikke fik sovet. som ikke før 24 efter min fødsel, det vil sige havde ikke sovet i 36 timer næsten, kun 10 min her og 10 der. Kan generelt ikke lide at være på sygehuset, ved ikke hvorfor men det har jeg aldrig kunne :-) Så det var skønt at komme hjem igen, og kunne venne sig til den nye verden, og ikke mindst den ny prinsesse. Gæster de første 14 dage kunne jeg dog godt have undværret lidt af, synes godt nok der var mange hele tiden.
Anden gang var noget anderledes, og MEGET bedre :-)
Der tog vi allerede hjem 4 timer efter jeg havde født. Det første han gjorder da vi kom hjem var at sove 5 timer, i sin EGEN seng, så vi fik også sovet. Følte mig slet ikke træt eller udkørt på samme på, den første fødsel to 13 timer, nummer to tog kun 5 timer. vi var hjemme kl 1:30 om natten og sov ca til kl 6, så det passede fint vi stod på der, bassen skulle have noget og spise og sov selvfølgelig igen, men vi havde en masse vi skulle nå den dag, og nogle stolte bedsteforældre der skulle se vidunderet. Ang gæster var det bare slet ikke det samme som første gang, der kom nogle stykker den ene dag, men så kunne der sagtens gå 2-3 hvor der ikke kom nogle, det var vidunderligt, at kunne få lov til at nyde hinanden og ikke mindst den bette ny. Storesøster var på ferie ved hendes farmor nogle dage da jeg havde født :-)
Anmeld