Ny sang.... weeeeeeeeeeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

A.

twinboys skriver:

Nogle der skal med i aften??? Så ses vi i Kolding.. Weeeeeeeee mød mig oppe foran...

Majbritt

min søs skal med så måske finder i hinanden hun fik bilet fra mig i fødselsdagsgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Smiler jeg skal se ham for 5. gang i aften...

Nice Jeg kunne jo troppe op hos Lauras farmor i Lunderskov, som ikke aner hun eksisterer og sige, at hun liiiiige skal passe Laura, mens jeg er til Rasmus koncert

Anmeld

15. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Nice Jeg kunne jo troppe op hos Lauras farmor i Lunderskov, som ikke aner hun eksisterer og sige, at hun liiiiige skal passe Laura, mens jeg er til Rasmus koncert

What ved farmor ikke Laura er Laura???

Anmeld

15. oktober 2010

twinboys

A. skriver:

min søs skal med så måske finder i hinanden hun fik bilet fra mig i fødselsdagsgave

Så hende ikke... så kun RASMUS... thi hi

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Hun aner ikke, at Laura eksisterer, og at hendes søn har et "ekstra" barn Nogle gange ville jeg bare sådan ønske, at en eller anden informerede hende, så hun i det mindste vidste besked Hvem ved, måske ville hun begynde at se Laura, selvom hun bor i Lunderskov.

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Troede da ellers godt, at du vidste, Lauras farmor ikke kender til hende

Anmeld

15. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Troede da ellers godt, at du vidste, Lauras farmor ikke kender til hende

Nej og hvorfor ved hun intet og kommer hun heller aldrig til det

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Nej og hvorfor ved hun intet og kommer hun heller aldrig til det

Johnny og Sidsel (Lauras far og hans kone) har intet som helst fortalt til nogen om Laura, og jeg ved ikke, hvornår eller om han overhovedet har tænkt sig at sige det Jeg synes jo både, det er synd for Laura og for hendes farmor, for hun ser også sjældent Johnnys 3 andre børn. Jeg har overvejet at fortælle det til hende, da jeg har set hende på Facebook, men Johnny vil blive stiktosset, så jeg kunne aldrig finde på at kontakte hende selv.

Anmeld

15. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Denne her skal jeg høre i aften weeeeeeeeeeeee

http://www.youtube.com/watch?v=ireipc05H9w

Skal se ham live igen igen igen igen og igen

Majbritt

YIHAAAAA ,,..... !!! KANOOOOON.!!!

Anmeld

15. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Johnny og Sidsel (Lauras far og hans kone) har intet som helst fortalt til nogen om Laura, og jeg ved ikke, hvornår eller om han overhovedet har tænkt sig at sige det Jeg synes jo både, det er synd for Laura og for hendes farmor, for hun ser også sjældent Johnnys 3 andre børn. Jeg har overvejet at fortælle det til hende, da jeg har set hende på Facebook, men Johnny vil blive stiktosset, så jeg kunne aldrig finde på at kontakte hende selv.

Nå for Søren... Ja jeg havde sgu gjort det...MAjbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.