hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Anonym trådstarter

hvor lang tid havde dig og din kæreste været sammen da i KØBTE et hus sammen, og hvor gamle var i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

C-Posey

Vi købte hus sammen da vi havde været kærester i 6 år, derudover havde vi boet sammen i lejlighed 1 år inden vi købte hus. Vi var 20-21 da vi købte huset

Anmeld

14. oktober 2010

Corn

Vi havde været kærester i to år og boet sammen i 1 år.

Jeg var 22 da vi købte

Anmeld

14. oktober 2010

DK

Vi havde været kærester i 7 mdr. da vi købte hus sammen. Det var slet ikke meningen at vi skulle købe hus, men vi var ude en aften og køre en tur, og så lå det bare lige hist hvor vejen slår en bugt og var PERFEKT!!  Så det var faktisk det eneste vi var ude og se. En mdr. senere var det vores! Vi var faktisk ikke engang rigtig flyttet sammen endnu, Mikkel havde stadig hans egen lejlighed, selv om han dog sjældent var der.

Det er jo så... 4 år siden nu (CHOK tiden går hurtigt!!!) og vi må jo så have været 23 og 27 år gamle dengang!

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

C-Posey skriver:

Vi købte hus sammen da vi havde været kærester i 6 år, derudover havde vi boet sammen i lejlighed 1 år inden vi købte hus. Vi var 20-21 da vi købte huset

det er nemlig fordi, mig og min kæreste har været sammen i halvandet år nu, og vi bor sammen i lejet hus, men vi har fundet et hus der er større end der vi bor nu, det koster ikke så meget i udbetaling, og det er billigere om måneden end der vi bor nu, men vi er begge kun 18 år, så derfor er vi lidt i tvivl

Anmeld

14. oktober 2010

betjenten

Mig og min kæreste havde været sammen i 10 mdr. da vi købte hus... Jeg var gravid i 8 mdr. Vi var og er 31 og 33 år

Anmeld

14. oktober 2010

Lise

Vi havde været kærester i 2 år og 5 mdr, og var hhv. 27 og 36 år gamle. Købte hus da vi 2 mdr senere skulle være forældre.

Anmeld

14. oktober 2010

C-Posey

Anonym skriver:

det er nemlig fordi, mig og min kæreste har været sammen i halvandet år nu, og vi bor sammen i lejet hus, men vi har fundet et hus der er større end der vi bor nu, det koster ikke så meget i udbetaling, og det er billigere om måneden end der vi bor nu, men vi er begge kun 18 år, så derfor er vi lidt i tvivl

Tjaaa... kan godt se det fornuftige i at købe, og specielt hvis i får mere for jeres penge. 

Og hvis i ellers har et fornuftigt og godt forhold til hinanden, kan jeg ikke se hvorfor i ikke skulle købe et hus. Man kan jo altid sælge det igen, dog måske med nogle økonomiske tab, men det må man jo gøre op mig sig selv om man kan klare.

bare fordi i "kun" er 18 år, skal i ikke holde jer tilbage, tag en snak med jeres bank og ejd.mægler, de har sikkert før stået i en situation med unge huskøbere

Anmeld

14. oktober 2010

Louise mortil4

vi købte hus 3 mdr efter vi mødtes første gang da var jeg ca 12 uger henne med vores første barn. Vi hvde inden boet smmen i 2-3 uger i vores fælles lejlighed. Vi var 21 og 23 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.