Humørsvingninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der har været gravid og har oplevet humørsvingninger omkring dagene før mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg er gravid og har (til tider) rigtig mange humørsvingninger. Har dog ikke lige tænkt over om det er omkring den tid på måneden

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Det var nok mere tanken om man er gravid og forhåbentlig ikke får mens. på tirsdag

Jeg ved ikke lige hvor lang min cyklus er men jeg ved hvornår min æl har været og så mener jeg man siger 12-16 dage efter æl at man får mens.

Nu går man jo og undrer sig over alt det mærkelige der sker med en. Som øm i maven, kvalme on off, får det skidt ved ens ynglings mad, og så de der humørsvingninger

Men det kan også være ens tanker. Selvom jeg aldrig har oplevet mine tanker styre noget med kroppen. Og det var ikke lige planlagt at blive gravid.

Anmeld

14. oktober 2010

CamillaValby

Det havde jeg da jeg blev gravid sidste år. Jeg kunne ikke forstå at mine test var negative. Manden blev ved med at sige at jeg måtte sku være gravid sådan som jeg lige pludselig kunne blive skide irriteret eller begynde at tude (det var faktisk en smule skræmmende) Men du kan sagtens have humør svingninger så tidligt det havde jeg i hvertfald.

Anmeld

18. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak for svaret

Så må jeg se om der dukker mens op i morgen eller der er sket et lille mirakel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.