hej til alle. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

maimik

jeg har endelig fundet siden som bare passer til mig. og den er nem og finde rundt i.

lidt om mig.

jeg er en pige fra århus/tilst. er 31 år gift med peter. vi har kendt hinanden i 10 år og blev gift sidste år.  har to dejlige børn. Maiken som er fra januar 09 og så Mikkel som er fra August 2010.

når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som sosu hjælper i skanderborg kommune. har arbejdet i faget i snart 11 år.

når jeg ikke sidder og nyder mine dejlige børn elsker jeg at læse, eller håndarbejde.  eller bare hygger mig sammen med familien og de få venner man har tilbage.

hvis der er noget i vil vide om mig så sig endelig til.

knus fra Maimik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Anja&jesper

Hejsa og velkommen, håber du kommer til at nyde denne side som mange af os andre gør

Knus fra Anja

Anmeld

14. oktober 2010

twinboys

maimik skriver:

jeg har endelig fundet siden som bare passer til mig. og den er nem og finde rundt i.

lidt om mig.

jeg er en pige fra århus/tilst. er 31 år gift med peter. vi har kendt hinanden i 10 år og blev gift sidste år.  har to dejlige børn. Maiken som er fra januar 09 og så Mikkel som er fra August 2010.

når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som sosu hjælper i skanderborg kommune. har arbejdet i faget i snart 11 år.

når jeg ikke sidder og nyder mine dejlige børn elsker jeg at læse, eller håndarbejde.  eller bare hygger mig sammen med familien og de få venner man har tilbage.

knus fra Maimik.

Hjertelig velkommen til siden og håber du bliver glad for at være herinde... Pas på man bliver afhængig

Anmeld

14. oktober 2010

Thereseh

Velkommen til 

Anmeld

14. oktober 2010

maimik skriver:

lidt om mig.

knus fra Maimik.

Hej og velkommen til!!

Pas på, for du bliver afhængig!!

Anmeld

14. oktober 2010

A&F

Hej Maimik og velkommen til.

Du skal nok blive glad for at være her

Anmeld

14. oktober 2010

Hollybaby

Hej og velkommen til

Jeg er også forholdsvis ny herinde, og synes det er en skøn side!

Anmeld

14. oktober 2010

Siil

Hej Maimik.
Velkommen til baby.dk.
Jeg er også ny her på siden, men må indrømme, at jeg er ved blive afhængig af det. For resten, så bor jeg også i Tilst og er på barsel lige nu med min datter Thilda på 5 måneder.
Hygge og god fornøjelser.

Anmeld

14. oktober 2010

maimik

tak tak.. 

sikke en modtagelse. bliver skam helt glad. .

Anmeld

14. oktober 2010

maimik

Siil skriver:

Hej Maimik.
Velkommen til baby.dk.
Jeg er også ny her på siden, men må indrømme, at jeg er ved blive afhængig af det. For resten, så bor jeg også i Tilst og er på barsel lige nu med min datter Thilda på 5 måneder.
Hygge og god fornøjelser.

godt at se en fra Tilst. . en rigtig dejlig by.

ser da frem til at blive afhængig af siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.