kvalme og udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

ønskerbaby

har glædet mig hele dagen til at tag testen og håbet den var positiv barnet er jo planlagt

men nu sidder jeg og er bange for jeg skal tabe det igen og kan jeg virkelig stole på testen når den er taget dagen før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Tropez

chelleb skriver:

har glædet mig hele dagen til at tag testen og håbet den var positiv barnet er jo planlagt

men nu sidder jeg og er bange for jeg skal tabe det igen og kan jeg virkelig stole på testen når den er taget dagen før

Hejsa søde du kan sagtens stole på testen især når den er taget på det her tidspunkt på dagen og at den viser så tydelig en streg så burde den helt klart være hjemme tillykke med det og tag det roligt

Anmeld

14. oktober 2010

ønskerbaby

Tropez skriver:

Hejsa søde du kan sagtens stole på testen især når den er taget på det her tidspunkt på dagen og at den viser så tydelig en streg så burde den helt klart være hjemme tillykke med det og tag det roligt

mange tak søde tror jeg går tidlig i seng og håber jeg falder hurtig i søvn

godt kæresten har fri i morgen så vi kan vende os til tanken

Anmeld

14. oktober 2010

Blyb

Stort tillykke. Jeg vil også mene den er klar positiv, der er jo 2 flotte streger!

Blyb 7+6

Anmeld

15. oktober 2010

ønskerbaby

jeg har ikke rigtig sovet i nat er løbet på wc hele tiden for at se om jeg blødt... jeg ringet så til lægen her til morgen og fortalt jeg havde testet positiv men ikke rigtig sovet fordi jeg er nervøs for at tabe det

der var desvær dårlig nyt ved lægen for der var testen negativ jeg har fået taget blod prøver men da det er fredag kan jeg først få svar mandag og har fået en tid ved sygehuset på mandag så jeg kan se om det hele ser fint ud

har ondt i maven men håber baby bliver der inde

Anmeld

17. oktober 2010

Low

chelleb skriver:

jeg har ikke rigtig sovet i nat er løbet på wc hele tiden for at se om jeg blødt... jeg ringet så til lægen her til morgen og fortalt jeg havde testet positiv men ikke rigtig sovet fordi jeg er nervøs for at tabe det

der var desvær dårlig nyt ved lægen for der var testen negativ jeg har fået taget blod prøver men da det er fredag kan jeg først få svar mandag og har fået en tid ved sygehuset på mandag så jeg kan se om det hele ser fint ud

har ondt i maven men håber baby bliver der inde

Du må lige give os en opdatering når du har været på sygehuset 

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

chelleb skriver:

jeg skal have min mens i morgen men siden igår aftes har jeg haft en del udflåd og kvalme bare jeg lugter til mad løber jeg ud til wc for at kaste op men kan ikke

kan jeg måske være gravid eller hvad ?

hvor sikker er testen hvis jeg tester idag?

Jeg har testdag imorgen - og har også en smule kvalme... Har slet ikke nogen mavefornemmelse på at jeg tester positivt... 

Det ved jeg jo så først imorgen... 

Tag en test og se hvad den siger... :) 

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

chelleb skriver:

jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige

Jeg ser klart streg nummer to... Ja læser længere nede at du er på sygehuset... 

Venter spændt på en update... 

Anmeld

17. oktober 2010

sandratobias

for at alt er som det ska være..

Anmeld

18. oktober 2010

ønskerbaby

desvær der var slet ikke noget og se

vi må op på hesten igen det har virkelig taget hårdt på mig troede jeg slet ikke det ville gøre

jeg vil ikke være online de næste par dage da det er hårdt og se dem der er blevet gravid

selvfølgelig stadig for at det lykkes for andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.