Her er Mettes nominering til startour.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Dictes mor

Kære Stig,
Jeg vil gerne nominere min veninde Mette, jeg kan simpelthen ikke forestille mig en, der fortjener det mere end hun. Mette er et af de mennesker, som altid står klar til at hjælpe alle, der skulle have behov for det. Og hun har mange gange støttet mig og mange jeg kender, når tingene brænder på. Det, der er mest imponerende, er at Mette ikke selv har haft det nemt, alligevel har hun gang på gang hjulpet os andre.

Mette er mor til tre dejlige børn. I marts 2009 fik hun lille Ida, og drømmen om de tre børn var gjort, også selvom Ida kom til verden ved akutkejsersnit 5 uger for tidligt. Lykke var gjort, og efter 10 dage på sygehuset kunne de vende hjem som en samlet familie, nu skulle de nyde lykken. Der gik dog ikke mere end tre måned før, der gik skår i lykken. Lille Ida blev konstateret hjerneskadet, en skade hun angiveligt havde fået af 3 mdr. vaccinen. Herefter fulgte utallige indlæggelser og lægeundersøgelser. Lille Ida og Mette røg ind og ud af sygehus-systemet. Alt imens stod vi på sidelinien og fulgte deres hårde kamp for at finde ud af, hvad der var galt med den lille pige. Oveni det hele blev Mette og lillepigen indlagt med influenza A og måtte tilbringe mange dage i karantæne.

Sygdommen har tærret på familien kræfter, og oveni det hele har Mette måttet kæmpe en kamp med sit arbejde, da de ikke kunne støtte op om Mette og hele forløbet. De sidste halvandet år, har bragt mange dårligdomme med sig på sin vej for Mette, Ida og hele familien. Mette er træt, og alligevel stiller hun op, hvor der er behov. Hun er et af de mennesker, som efterlader et indtryk, og et dybt et af slagsen. Hun, om nogen, fortjener en ferie. Hun og familien fortjener et break fra hverdagens trommerum. Og derfor nominerer jeg hende til drømmerejsen. Jeg håber, meget af I vil tage denne varme og utrolige kvinde op til vurdering, og synes, at hun fortjener det, lige så meget som jeg og mange andre gør det.

Med venlig hilsen
Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Klumpe-dumpe

hvor er det smukt Camilla!!!

(Men er der ikke et eller andet galt i den sætning jeg har lavet rød?)

Lykke var gjort, og efter 10 dage på sygehuset kunne de vende hjem som en samlet familie, nu skulle de nyde lykken. Der gik dog

Anmeld

14. oktober 2010

Ida.

hvor er det smukt Camilla! Jeg kunne ikke have sagt det bedre...håber vores allesammens Mette-mor vinder den så evigt velfortjente ferie!!

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

Hvor er det bare flot skrevet

Jeg står her og steger frikadeller og græder helt vildt

Jeg håber virkeligt at Mette vinder, for det har hun helt sikkert fortjent.

Anmeld

14. oktober 2010

oo

puha jeg sidder også og snøfter - hvor er det bare et smukt initiativ!! og ingen fortjener et break så meget som Mette + familie

Anmeld

14. oktober 2010

MORJESPERSEN

Kære Stig,
Jeg vil gerne nominere min veninde Mette, jeg kan simpelthen ikke forestille mig en, der fortjener det mere end hun. Mette er et af de mennesker, som altid står klar til at hjælpe alle, der skulle have behov for det. Og hun har mange gange støttet mig og mange jeg kender, når tingene brænder på. Det, der er mest imponerende, er at Mette ikke selv har haft det nemt, alligevel har hun gang på gang hjulpet os andre.

Mette er mor til tre dejlige børn. I marts 2009 fik hun lille Ida, og drømmen om de tre børn var gjort, også selvom Ida kom til verden ved akutkejsersnit 5 uger for tidligt. Lykke var gjort, og efter 10 dage på sygehuset kunne de vende hjem som en samlet familie, nu skulle de nyde lykken. Der gik dog ikke mere end tre måned før, der gik skår i lykken. Lille Ida blev konstateret hjerneskadet, en skade hun angiveligt havde fået af 3 mdr. vaccinen. Herefter fulgte utallige indlæggelser og lægeundersøgelser. Lille Ida og Mette røg ind og ud af sygehus-systemet. Alt imens stod vi på sidelinien og fulgte deres hårde kamp for at finde ud af, hvad der var galt med den lille pige. Oveni det hele blev Mette og lillepigen indlagt med influenza A og måtte tilbringe mange dage i karantæne.

Sygdommen har tærret på familien kræfter, og oveni det hele har Mette måttet kæmpe en kamp med sit arbejde, da de ikke kunne støtte op om Mette og hele forløbet. De sidste halvandet år, har bragt mange dårligdomme med sig på sin vej for Mette, Ida og hele familien. Mette er træt, og alligevel stiller hun op, hvor der er behov. Hun er et af de mennesker, som efterlader et indtryk, og et dybt et af slagsen. Hun, om nogen, fortjener en ferie. Hun og familien fortjener et break fra hverdagens trommerum. Og derfor nominerer jeg hende til drømmerejsen. Jeg håber, meget af I vil tage denne varme og utrolige kvinde op til vurdering, og synes, at hun fortjener det, lige så meget som jeg og mange andre gør det.

Med venlig hilsen
Camilla

Jeg sider bare her og stor tuder....... jeg håber virklig hun og hendes familie vinder... DE FORTJENER DET

Anmeld

14. oktober 2010

Dictes mor

Hun vandt desværre ikke, konkurrencen er slut

Anmeld

14. oktober 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Hun vandt desværre ikke, konkurrencen er slut

ØØØØØV!!!

Anmeld

14. oktober 2010

TbCp

Århh

Smukt skrevet!

Forstår da slet ikke at hun ikke vandt!!!!

Anmeld

14. oktober 2010

anna-jonas

Åhhhh...........Søde dejlige Camilla, hvor er jeg bare rørt. Rørt over at du synes så godt om mig, at du vælger at indstille mig til et rejselegat. Sikke nogle fine ord, om mig....................det gør mig helt flov og forvirret.

For lige nu kæmper jeg en streng kamp, med folk der har den helt modsatte holdning til mig. Som jeg sagde til Jan i dag.............så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro om mig selv. Er jeg et godt menneske, der hjælper andre på en god måde?? Eller er jeg en uligevægtig psykisk syg person, der går over folks grænser og ikke ved hvordan man opfører sig??

Jan sagde heldigvis, at jeg var det første, og at han ville gøre sit til, at jeg ikke kom til at tro det andet om mig selv.

Så Kære Camilla, du aner simpelthen ikke hvor glad og rørt jeg er, over at du, af alle de dejlige Ns'ere har valgt netop mig at nominerer. Bare denne tanke, er den største gevinst jeg kunne få.

Tak!

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.