Kampklar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg håber vi kan lave dinnerdate igen snart....jeg ved ikke hvordan man er som nybagt alt muligt, men de her mørke vinteraftener i skoven indbyder jo virkelig til kræs med gæster

Det ville være skide hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

oo

TbCp skriver:

Det ville være skide hyggeligt

og Søren sir "jeg gider ikke hjem til dem, for jeg vil drikke med Carsten!" - så nu er han begyndt at teste teoriprøver med mig på nettet...mon det betyder at han overvejer at jeg godt må køre HANS bil hvis jeg tar et kørekort

Anmeld

14. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen Trine, det havde jeg da regnet ud helt selv... hi hi... jeg ved jo du har ondt og jeg ved man bliver helveds træt af smerter:0)

årh det var godt, for jeg vågnede imorges og var sådan lidt...skete der ikke noget igår inden jeg faldt i søvn?!

Anmeld

14. oktober 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

og Søren sir "jeg gider ikke hjem til dem, for jeg vil drikke med Carsten!" - så nu er han begyndt at teste teoriprøver med mig på nettet...mon det betyder at han overvejer at jeg godt må køre HANS bil hvis jeg tar et kørekort

Hahaha Carsten har faktisk sagt at i altså bliver nødt til at overnatte hvis det skal være her for ellers kunne Søren jo ikke drikke

Anmeld

14. oktober 2010

Barbamama

Åh det lyder godt Trine!!! Det er da fedt at jordemoderen mener at alle de veer du har haft hjælper dig når du skal føde. Så har de ikke været helt spild af smerter hvis man kan sige det sådan. Og jeg håber stadig for dig at du kan få lov at føde hjemme når det nu er det du helst vil.

Anmeld

14. oktober 2010

anna-jonas

Halloooo................baby Juhl. Jeg har spillet hos booky'en, på at du bli'r født i dag..............så få lige fingeren ud af rø'veren, og kom igang. Der er sgu' mange stakater på højkant.

På forhånd tak, tante rig (hvis du bli'r født IDAG!!!!)

Anmeld

15. oktober 2010

sarahb

IHHHH hvor fedt kroppen laver et godt forarbejde.. Det er da kun SKØNT!!!

Men helt ærlig, baby Juhl vi er SÅ utålmodige og kan slet ikke vente til at se dig.. Det må meget gerne blive MEGET snart du kommer ud. For vi kan da ikke vente med at se dig ....

Anmeld

15. oktober 2010

LIZO

den baby har det vist for godt derinde

krydser finger for den  snart kommer ud så du kan få din hjemmefødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.