Fødselsdagsgave til 1 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Nybagt mor

Ja - nu fylder vores lille mand snart 1 år!

Har bare så svært ved at finde på gaveønsker, og har faktisk kun fundet frem til 2: Trip Trap stol og legetøj fra Brio

Så hvad i alverden kan jeg skrive på ønskesedlen - har brug for lidt inspiration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Valle81

Nybagt mor skriver:

Ja - nu fylder vores lille mand snart 1 år!

Har bare så svært ved at finde på gaveønsker, og har faktisk kun fundet frem til 2: Trip Trap stol og legetøj fra Brio

Så hvad i alverden kan jeg skrive på ønskesedlen - har brug for lidt inspiration?

Da Asta blevv et år ønskede jeg mig praktiske ting - var alene med hende og pengene ikke store:0)

Så hun fik Teutonia klapvogn, weekendseng, tøj osv:0)

Der var også lidt legetøj til hende, men i det store hele havde gaverne jo ingen interesse - jo papiret var et hit;0)

Christina

Anmeld

14. oktober 2010

serinasmor

hmmm ... serina bliver 1 år til januar ... så til jul og fødselsdag ønsker hun sig en dukke, dukketøj, dukkevogn, tøj str 86+, juniordyne og sengetøj, ballancecykel(det er nok lidt tidligt), legekøkken, køkkenting, bObles tumledyr,legemad (nok også lidt tidligt), sko str 21+, kaj og andrea hånddukker

nogle af tingene er der nok lidt længe til vi for brug for ... men eftersom jul og fødselsdag falder næsten samtiddig er vi jo nødt til at ønske så der er spændende ting til et helt år...

jeg ved også godt at vores liste nok er lidt piget ... men et legekøkken er alle børn glade for og ellers ønsker han sig vel biler, traktorer, værktøj( især hvis far er handyman) og måske noget duplo ( vi har så meget så det behøver hun vist ikke )

håber det kunne hjælpe lidt

Anmeld

14. oktober 2010

millesofie

jeg har købt en lille rød dukkevogn og så syer jeg et par dukker til men det er nu mest fordi at så har hun vognen til at gå med

hun går ikke endnu men der er jo ikke lang igen, tinke er fra 10 dec 09

men udover det så ønsker vi os praktiske ting, såsom ny autostol med isofix

så hvad med en gåvogn til den lille herre

Anmeld

14. oktober 2010

Nybagt mor

Tak for svar)

Havde helt glemt at vi faktisk har ønsket os en lækker juniordyne (og ved at mine forældre køber den).

Og Lego duplo er da en super ide - det er skrevet på nu. Er stadig lidt i tvivl om han skal have en gåvogn - der er jo ret så delte meninger om sådan én - så tygger stadig på det

Anmeld

14. oktober 2010

millesofie

Nybagt mor skriver:

Tak for svar)

Havde helt glemt at vi faktisk har ønsket os en lækker juniordyne (og ved at mine forældre køber den).

Og Lego duplo er da en super ide - det er skrevet på nu. Er stadig lidt i tvivl om han skal have en gåvogn - der er jo ret så delte meninger om sådan én - så tygger stadig på det

jeg mente ikke en gåstol men sådan en gå vogn man skubber foran sig

Anmeld

14. oktober 2010

serinasmor

Nybagt mor skriver:

Tak for svar)

det er gåstolene der er delte meninger om .. gåvogne er der ingen problemer med .. der står de op - holder ved og går ...

hvor de i gåstolene sidder på en uhensigtsmæssig måde, "går" på en forkert måde i forhold til rigtigt at gå, og ikke har rumfornemmelse på samme måde fordi der er plast til alle sider .. så de lærer derfor ikke at når jeg rammer noget gør det ondt

Anmeld

14. oktober 2010

Nybagt mor

I har da helt ret! Det er mig der sover - den er da skøn den fra Brio - kommer straks på listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.