På date igen...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. august 2008

Honningblomst

Nå piger, nu vil jeg smutte på date igen og denne gang skal jeg ikke selv betale..;) ved ikke engang hvor vi skal hen og spise, så det er lidt spændende...
Knus og god aften..
Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Kvindemin

Uha da da'. Er det også med en af sønnerne :) Eller er det en hemmelig beundre :p God aften til jer. Knus herfra

Anmeld

2. august 2008

Pia.

God fornøjelse... Skønt med en date... der er ikke noget bedre end en aften fuld af kærlighed i luften (L) - hils den heldige mand ;)

Knus Pia :)

Anmeld

2. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Du må have en rigtig dejlig aften (L)

Anmeld

2. august 2008

st

Hej,

Rigtig god date aften. Når nu du ikke fortæller hvem det er med, kan det være, det betyder en spændende historie til os herinde i morgen ? ;)

st

Anmeld

3. august 2008

lonemus

st skriver:

Hej,

Rigtig god date aften. Når nu du ikke fortæller hvem det er med, kan det være, det betyder en spændende historie til os herinde i morgen ? ;)

st

Hej Eva!

Jeg er også lidt spændt på en spændende historie....siden du ikke fortalte hvem du datede :D

Ja, man er vel lidt nysgerrig :))

(H)

Anmeld

3. august 2008

Honningblomst

Tak allesammen....:)
Jeg havde en rigtig skøn aften...(L) romantisk restaurant med havudsigt, tre retter og dejlig hvidvin.
Det kan anbefales...(L)
Manden er stadig lidt hemmelig...
Knus til jer alle søde piger...

Anmeld

3. august 2008

lonemus

Eva skriver:

Jeg havde en rigtig skøn aften...(L) romantisk restaurant med havudsigt, tre retter og dejlig hvidvin.
Det kan anbefales...(L)

Hej Eva!

Lyder som en rigtig romantisk aften (L)

Hmm...men håber snart at høre lidt mere om Manden.....;)...men fair nok at du vil holde ham hemmelig lidt endnu........håber dog vi bliver de første, her på Baby.dk, til at høre om ham.....;)

Hav en dejlig søndag.

(H) Lone

Anmeld

3. august 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Eva skriver:

Det kan anbefales...(L)

Hej Eva!

Lyder som en rigtig romantisk aften (L)

Hmm...men håber snart at høre lidt mere om Manden.....;)...men fair nok at du vil holde ham hemmelig lidt endnu........håber dog vi bliver de første, her på Baby.dk, til at høre om ham.....;)

Hav en dejlig søndag.

(H) Lone

Det skal i nok være...(L) men der er jo et par piger hernede som måske kender ham..og ja, snakken løber hurtigt hernede og hvis det så alligevel ikke er noget...
Men I skal nok få besked...
Knus og dejlig søndag til dig...:)
(H)

Anmeld

3. august 2008

Pia.

Dejlige I havde en god aften....

Nøøøj hvor kan man blive nysgerrig ;) Men forstår 100 % at du ønsker at holde det for dig (jer) selv især her hvor vi bor... jeg høre ting om mig selv jeg ikke engang selv vidste :-o Hmmmm.... 8( Så du har min fulde forståelse....

Meeen nysgerrig må jeg indrømme jeg er *S*

Knus Pia.

Har læst dit brev... vil finde min seng nu og skal nok svare dig i morgen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.