apotekets graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej piger. Blev pludselig helt i tvivl her til morgen. Men der kom en streg i det ovale felt på apotekets graviditetsteste. Betyder det ikke gravid eller at testen ikke er taget korrekt? Mener bare jeg kan huske at hvis der kun skal være en streng skal det være i det firkantede felt? Har smidt pakningen ud, så håber I kan hjælpe mig. Krydser fingre for at det betyder den er negativ, vil gerne have mere end et år imellem mine børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Thildesmor

skal der ikke være en streg i begge felter hvis du er gravid?

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Thildesmor skriver:

skal der ikke være en streg i begge felter hvis du er gravid?

Jo jo,men det jeg spørger om er om testen vider rigtigt. For det er noget med at den kan lave en fejlmelding, og så sætte den ene streg i det andet rum. Men skal stregen være i det firkantede eller ovale? Kan ikke huske det

Anmeld

14. oktober 2010

Thildesmor

Anonym skriver:

Jo jo,men det jeg spørger om er om testen vider rigtigt. For det er noget med at den kan lave en fejlmelding, og så sætte den ene streg i det andet rum. Men skal stregen være i det firkantede eller ovale? Kan ikke huske det

Åhh nej det kan jeg desværre ikke huske

Anmeld

14. oktober 2010

BabyAnno2012

Er der ikk en vejledning med testen?

Anmeld

14. oktober 2010

Low

Står der bokstaver ved de steder der skal komme streger? du kan evt tage et billede og ligge her ind så kan vi kigge

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

BabyAnno2011 skriver:

Er der ikk en vejledning med testen?

Jo men har smidt pakningen ud med den anden test, dervar jo to i.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Står der bokstaver ved de steder der skal komme streger? du kan evt tage et billede og ligge her ind så kan vi kigge

Har oprettet en ny tråd med billede. Sørger bare svar på at stregen står det rigtige sted og altså er nagativ eller om jeg bliver nødt til at tage en ny test fordi den har meldt fejl?

Syns bare jeg kan huske at stregen skal være i det firkantede felt, men kan godt være det ikke er rigtigt?

Anmeld

14. oktober 2010

NessaXenia

hvis der kun er én streg, er den i krontrolfeltet. altid..

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Prøv at tage et billede af den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.