Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været med siden 5. januar i år og har skrevet 621 indlæg inkl. dette... Haha, total begynder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Og hvor længe har du været her? Ja total ligegyldig tråd, men lidt hyggelig alligevel. Jeg ligger ud. Har været her i lige omkring 1 1/2 år, og har med dette 3602 debatindlæg. Yehhhaaa
Og hvor længe har du været her?
Ja total ligegyldig tråd, men lidt hyggelig alligevel.
Jeg ligger ud. Har været her i lige omkring 1 1/2 år, og har med dette 3602 debatindlæg.
Yehhhaaa
Har været her 1 1/2 år og har skrevet lige før dette 3997 indlæg:0) he he
dorthemus skriver: 5470 indlæg siden juli 2009...9. mest aktive bruger
5470 indlæg siden juli 2009...9. mest aktive bruger
Hvor ser i det med mest aktive bruger:0)
Valle81 skriver: Hvor ser i det med mest aktive bruger:0)
Du trykker på linket ud fra antal debatindlæg på din profil. Du er nummer 34
Lise skriver: Du trykker på linket ud fra antal debatindlæg på din profil. Du er nummer 34
Taaaaaaak:0)
Godt du fandt det - kan ikke finde det:0) Er vist lidt morgenblind:0)
577 - nu 578
er oprettet 30. november 2009, men begyndte først at være rigtig aktiv herinde nogle mdr senere....
heise
Baagøe skriver: Det er næsten pinligt, for jeg så jeg var den 9. mest aktive bruger
Det er næsten pinligt, for jeg så jeg var den 9. mest aktive bruger
hihihi..... jeg er heldigvis ikke med på listen!!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: åh så har jeg lang vej endnu til 1 pladsen. Haha
åh så har jeg lang vej endnu til 1 pladsen. Haha
You can do it! Jeg må vist hellere på afvænning herinde fra. Men hvad skal man ellers lave, når Laura er i DP og jeg intet arbejde har
Jeg har nu været her ca. 7 mdr´s tid og har med dette indlæg her skrevet 526 indlæg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128