Hjælp - hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

TbCp

Nu sidder jeg her, alt alt for sent på en hverdagsaften... har været nødt til at lave mig en kop te... hver gang jeg lægger mig ned så hoster og hoster og HOSTER!!!! jeg.....

Det har stået på i snart 4 uger nu! Er blevet podet ved lægen idag, så håber på svar inden weekenden...

Men indtil da.... hvad er jeres bedste råd mod hoste?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

qp

TbCp skriver:

Nu sidder jeg her, alt alt for sent på en hverdagsaften... har været nødt til at lave mig en kop te... hver gang jeg lægger mig ned så hoster og hoster og HOSTER!!!! jeg.....

Det har stået på i snart 4 uger nu! Er blevet podet ved lægen idag, så håber på svar inden weekenden...

Men indtil da.... hvad er jeres bedste råd mod hoste?!?!

Tag en gajol eller en bolsje i munden og lad det ligge i din mund mens du sover.... gør jeg altid når jeg har tør hoste og ik kan sove pga det. It helps

Anmeld

13. oktober 2010

TbCp

qp skriver:

Tag en gajol eller en bolsje i munden og lad det ligge i din mund mens du sover.... gør jeg altid når jeg har tør hoste og ik kan sove pga det. It helps

Sidder her og sutter sugetabletter... men er skisme lidt bange for at få den galt i halsen mens jeg sover....
Men måske det alligevel skulle prøves... det er sgu da bedre end det her

Anmeld

13. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,gajoler!Jeg har altid en pakke i huset,for siden jeg fik Alexander har jeg ca. 1 gang om måneden haft noget med halsen(tak dagpleje-baciller),og det er altid en træks tør hoster,der gør at jeg ikke kan sove.Så tager jeg bare en gajol og når jeg vågner er den væk.Tror ikke man kan blive kvalt i en lille gajol,og inden du når at falde i søvn er den jo også blevet lidt mindre.Held og lykke med hosten

Anmeld

13. oktober 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Ja,gajoler!Jeg har altid en pakke i huset,for siden jeg fik Alexander har jeg ca. 1 gang om måneden haft noget med halsen(tak dagpleje-baciller),og det er altid en træks tør hoster,der gør at jeg ikke kan sove.Så tager jeg bare en gajol og når jeg vågner er den væk.Tror ikke man kan blive kvalt i en lille gajol,og inden du når at falde i søvn er den jo også blevet lidt mindre.Held og lykke med hosten

Jeg må have fat i nogle gajoler.... de er nok bedre at "sove med" end de store sugetabletter

Anmeld

14. oktober 2010

Miamaja

En theske fuld honning Bzzz...

Anmeld

14. oktober 2010

TbCp

Miamaja skriver:

En theske fuld honning Bzzz...

Det puttede jeg i min te

Anmeld

14. oktober 2010

B&J

Jeg kan desværre ikke hjælpe for når jeg har hoste sidder jeg inde i sofaen og sover kan slet ikke ligge ned det er et helvede fatter bare ikke hvorfor lige som dig skal havde det så træls....

håber virkelig snart du får det bedre kæmpe knus her fra

Anmeld

14. oktober 2010

TbCp

B&J skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe for når jeg har hoste sidder jeg inde i sofaen og sover kan slet ikke ligge ned det er et helvede fatter bare ikke hvorfor lige som dig skal havde det så træls....

håber virkelig snart du får det bedre kæmpe knus her fra

Ca. hver 2. dag er jeg også nødt til at sidde op og sove... nej hvor er det træls!!!

Håber faktisk at der er noget i den test lægen tog igår, så kan jeg da i det mindste få noget imod hosten!

Anmeld

14. oktober 2010

B&J

TbCp skriver:

Ca. hver 2. dag er jeg også nødt til at sidde op og sove... nej hvor er det træls!!!

Håber faktisk at der er noget i den test lægen tog igår, så kan jeg da i det mindste få noget imod hosten!

håber jeg også der er noget i den tæst for så du kan få noget så du kan få den hoste væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.