Hjælp :-) flyverdragt til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

K&S

Hej alle I altvidende kvinder

Anton er 10 uger nu og jeg sidder og kigger på flyverdragt - men hvad dælen skal jeg vælge?

Den må gerne være lidt blød i det, da han jo kun skal bruge den i barnevognen - men jeg er helt på bar bund

Så please hjælp mig

Katja (som håber, hun får mere end 3 timers søvn i nat - GAAAAB)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Low

K&S skriver:

Hej alle I altvidende kvinder

Anton er 10 uger nu og jeg sidder og kigger på flyverdragt - men hvad dælen skal jeg vælge?

Den må gerne være lidt blød i det, da han jo kun skal bruge den i barnevognen - men jeg er helt på bar bund

Så please hjælp mig

Katja (som håber, hun får mere end 3 timers søvn i nat - GAAAAB)

De har nogle gode i H&M

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Jeg ved, at de i Babysam har en rigtig blød og lækker dragt til de mindste, som ikke er beregnet til at tumle rundt i, men mere er lavet til de helt små, når de sover udenfor. Laura har altid brugt Voksipose, så hun har heldigvis aldrig haft behov for at sove i flyverdragt i barnevognen

Anmeld

13. oktober 2010

K&S

Low skriver:

De har nogle gode i H&M

Tak tak, jeg må kigge forbi H&M

Anmeld

13. oktober 2010

Malthes mor

Mikk-line har også nogle fantastiske.

Anmeld

13. oktober 2010

Low

K&S skriver:

Tak tak, jeg må kigge forbi H&M

Jeg ved ikke om de stadig har den men jeg har en hvor der er lynlås i benene så man kan samle dem så det ligner en sovepose mes hætte og arme. Den koster vist 150kr

Anmeld

13. oktober 2010

K&S

Baagøe skriver:

Jeg ved, at de i Babysam har en rigtig blød og lækker dragt til de mindste, som ikke er beregnet til at tumle rundt i, men mere er lavet til de helt små, når de sover udenfor. Laura har altid brugt Voksipose, så hun har heldigvis aldrig haft behov for at sove i flyverdragt i barnevognen

Tak tak  ved du, hvad den hedder? Jeg har lige kigget i deres katalog, men synes ikke jeg kan se nogle

Anmeld

13. oktober 2010

K&S

Malthes mor skriver:

Mikk-line har også nogle fantastiske.

Ja, dem har jeg kigget lidt på - jeg synes bare, det er liiidt vildt at give så mange penge for en, han "kun" skal bruge i barnevognen

Anmeld

13. oktober 2010

Malthes mor

K&S skriver:

Ja, dem har jeg kigget lidt på - jeg synes bare, det er liiidt vildt at give så mange penge for en, han "kun" skal bruge i barnevognen

Det kan du ha ret i, men de er ihvert fald gode

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

K&S skriver:

Tak tak  ved du, hvad den hedder? Jeg har lige kigget i deres katalog, men synes ikke jeg kan se nogle

Mikk-Line har de altid, og de er simpelthen rigtig dejlige og til overkommelig pris - 299,- mener jeg at have set dem til lige for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.