Begravelsen overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Pige2009

Så fik vi endelig begravet min mormor efter en uge og nu håber jeg, at der falder lidt ro på mit liv et stykke tid, så jeg kan samle kræfter til det andet, som også er en hård nød at knække.

Det må vist snart være min tur til at opleve noget godt Men man får vel som fortjent...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Dot D

Baagøe skriver:

Så fik vi endelig begravet min mormor efter en uge og nu håber jeg, at der falder lidt ro på mit liv et stykke tid, så jeg kan samle kræfter til det andet, som også er en hård nød at knække.

Det må vist snart være min tur til at opleve noget godt Men man får vel som fortjent...

Er ked af det på dine vegne... men er helt sikker på at DU fortjener bedre. Så jeg vil hellere sige: alt godt til den, der venter Også  jeg for lidt medgang hurtigst muligt for dig

Anmeld

13. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Aaaaaaj sveske, lad da være med at dunke dig selv sådan oven i hovedet Selvfølgelig får du ikke som fortjent... Du fortjener bedre og mere!! Er sikker på det nok skal komme, du har ikke fået mere modgang end du kan klare det og du bliver stærkere af det.

Er glad på jeres vegne over at hun er blevet begravet, så kan man begynde at bearbejde sorgen og vende sig mod nye tider.

Aftentrætheden er ved at sætte ind, så vil smutte ind under dynen og håbe på en rolig nat med udbryderkongen Oliver.

Knus

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Dot D skriver:

Er ked af det på dine vegne... men er helt sikker på at DU fortjener bedre. Så jeg vil hellere sige: alt godt til den, der venter Også  jeg for lidt medgang hurtigst muligt for dig

Tak. Det var sødt sagt Det sagde Lauras far også altid til mig, men nu er jeg færdig med at vente

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Aaaaaaj sveske, lad da være med at dunke dig selv sådan oven i hovedet Selvfølgelig får du ikke som fortjent... Du fortjener bedre og mere!! Er sikker på det nok skal komme, du har ikke fået mere modgang end du kan klare det og du bliver stærkere af det.

Er glad på jeres vegne over at hun er blevet begravet, så kan man begynde at bearbejde sorgen og vende sig mod nye tider.

Aftentrætheden er ved at sætte ind, så vil smutte ind under dynen og håbe på en rolig nat med udbryderkongen Oliver.

Knus

Tak søde. Synes bare jeg er temmelig hårdt ramt i øjeblikket.

Anmeld

14. oktober 2010

Becks

Baagøe skriver:

Stort kram til dig søde - Håber der kommer lidt lys på din vej 

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Stort kram til dig søde - Håber der kommer lidt lys på din vej 

Tak. Det var sødt af dig at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.