Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2008

Anonym trådstarter

Lige et lille spørgsmål kan man godt have mange plukveer dagen efter sex

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep, det havde jeg :)

Anmeld

2. august 2008

Anonym trådstarter

ok gjorde det meget ondt i lænden også og var du ikke nervøs for at føde før tid pågrund af dem?

Anmeld

2. august 2008

Kvindemin

DET HAVDE JEG OGSÅ!

Og jo, gjorde også ondt i lænden.
Men hvor langt er du henne?

:)

Anmeld

2. august 2008

Pia.

ja for pokker både dagen efter men også imens....

så det er helt normalt....:)

Anmeld

2. august 2008

Anonym trådstarter

Chritinap:

Jeg er i 23 uge

Anmeld

2. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
nej jeg var ikke bange for at føde før tid. Jeg havde faktisk kun plukveer i forbindelse med sex. Men det er helt normalt. Jeg gætter på du er førstegangs gravid? (Siger kloge jeg som kun har været gravid een gang :P) Slap du bare af og hold sexlivet i live så længe du kan/vil ;)

(H)

Anmeld

2. august 2008

Kvindemin

Je det hænger jo meget sammen med sex, siger man (?) Smiler. Skal slet ikke spille klog, men tror det er meget normalt. Men mon det må gøre meget ondt? - jeg har også kun født en gang, så meget nysgerrig :) :) Jeg fødte i hvertfald dagen efter et 'voldsomt' knald, undskyld, men er bare ærlig :))

Anmeld

2. august 2008

Anonym trådstarter

ok tak for jeres svar og jeg er ikke første gangs føende men fjerde gang

(H)

Anmeld

2. august 2008

charlottekri

jeg døjede med ekstremt ondt i lænden efter sex... især da jeg var højgravid!! det var så slemt på et tidspunkt at jeg ikke kunn stå stille og det eneste der hjalp var varmt bad og varmepude på lænden (jeg kunne ikke sidde ned uden varmepude), så jeg ringede til fødegangen, fordi jeg skulle have pks så jeg blev helt nervøs for om det var fødslen, der var gået igang 8( for der var kun 6 dage til pks... men det var det heldigvis ikke; det gik over i løbet af aftenen (ca 9 timer tog det...) og jeg var jo førstegangs "fødende"
andre der har prøvet det??
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.