Giver man noget til dagplejeren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Mira0911

Når ens barn skal stoppe der, fordi man flytter? 

Er der nogen af Jer som har givet jeres dagplejer noget? Hvis ja - Hvad kunne det så være? 

Både fra barn+forældre.... 

Er det for meget at give noget til dagplejeren efter din mening når dit barn stopper? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Kaufie

William gav sin dp-mor et pæretræ - og han var selv med til at plante det midt i hendes have.

Men nu bor vi også meget tæt på dp-mor - og han går i børnehave med hendes barnebarn, som vi også er i mødregruppe med - så derfor har vi måske et lidt nærmere forhold til hende end "normalt".

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

MoarJ skriver:

Er der nogen af Jer som har givet jeres dagplejer noget? Hvis ja - Hvad kunne det så være? 

Er det for meget at give noget til dagplejeren efter din mening når dit barn stopper? 

altså hvis i har været glade for hende, kan jeg da ikke se noget i vejen for, at man giver en lille ting.. som tak for godt samarbejde. det behøver jo ikke være det helt vilde.. 

noget creme, hudpleje fra matas eller sådan noget?!?  

Anmeld

13. oktober 2010

charlottekri

det er helt op til jer selv, hvordan i har det med jeres dagplejemor.

da vores datter skulle stoppe i den sidste dp fordi vi skulle flytte (hun havde været der fra 9 mdr til hun lige var blevet 2), gav vi vores dagplejemor et armbånd, som hun blev meget glad for. men vi var også utroligt glade for vores gamle dagplejemor!!! hun var bare super fantastisk!!!

Anmeld

13. oktober 2010

TbCp

Da Liva stoppede gav vi hendes dagplejer en kurv med vin, kaffe, chokolade osv. Vi har været utrolig glade for hende så vi ville gerne give hende lidt igen og det blev så med sådan en kurv

Anmeld

13. oktober 2010

millesofie

MoarJ skriver:

jeg har stået i den omvendt jeg har været børnepasser (dagplejer) og hver gang mine unger stoppede fik jeg en lille ting, sidste gang (jeg var gravid) fik jeg en lille ting til den lille spir, ellers har jeg fået et par øreringe og et fint halstørklæde og sådan nogle ting

jeg har aldrig be't om noget og er altid blevet overasket men det er da dejligt at få en lille ting

jeg har også altid sørgeret for at lave en lille bog til dem når de stoppede, lidt billeder og nogle ord om hvad vi har lavet og hvor vi har været

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

synes det er svært at finde noget... Vi er super glade for hende... 

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

Da Nickolai stoppede hos sin dagplejemor, som var en super kvinde med ben i næsen og en gammel rotte i faget, fik hun en sommerfuglebusk til haven.
Den blev hun meget glad for, og i de følgende år inden hun gik på pension, har vi af og til besøgt hende.
Det var sjovt at se busken vokse og hendes senere dagplejebørn havde meget glæde af at ligge i barnevognene til middagsluren og kigge på de mange sommerfugle.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2010

Pena

Jeg synes det er en fin gestus at give noget. Det behøver jo ikke være dyrt.

Hvad med to biograf billetter til hende og en mand eller veninde? Det kommer selvfølgelig an på hvordan hun er, men jeg synes da det er dejligt at få, for så bliver man "tvunget" til at få en god oplevelse.

Men det med at give et træ er da også en go idé. Så er der et minde om dit barn.

Anmeld

13. oktober 2010

pussepige

MoarJ skriver:

Hvis det var mig ville jeg give en feks. Rosendal skål feks den mellem str mener den koster 150 kr eller evt de små skåle.. Synes det er en fin gave ikke for dyr og så kan mere eller mindre alle folk bruge sådan en.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.