Mistede spiren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Meina

Som sagt testede jeg positivt to gange i dag, men efter at have haft noget brunligt udflåd begyndte jeg at bløde og fik ret stærke smerter maven/underlivet. Tog ind til vagtlægen, som kiggede på mig og også regnede med, at jeg var i gang med at abortere, men ikke kunne sige noget med sikkerhed.

Puha, det har været en lang dag - havde ikke engang rigtig forstået at min test var positiv før spiren ikke kunne mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Moar2011

Meina skriver:

Som sagt testede jeg positivt to gange i dag, men efter at have haft noget brunligt udflåd begyndte jeg at bløde og fik ret stærke smerter maven/underlivet. Tog ind til vagtlægen, som kiggede på mig og også regnede med, at jeg var i gang med at abortere, men ikke kunne sige noget med sikkerhed.

Puha, det har været en lang dag - havde ikke engang rigtig forstået at min test var positiv før spiren ikke kunne mere

pyyha :/ håber du er okey .

knus herfra

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Har ikke så meget fornuftigt at skrive, men ville ikke smutte uden at give et 

for en ny lille spire

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Meina skriver:

Åhhhh nej det er jeg ked af at høre... det gør mig ondt... bliver nu helt tom for ord men sender dig et varmt knus...

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

Thereseh

Meina skriver:

Æv æv æv, jeg krydser fingre for at Spiren stadig er der, eller at du hurtigt bliver gravid igen. 

Kram til dig

Anmeld

13. oktober 2010

VIPpigen

Ingen ord kan vidst siges som trøst. Men i må prøve igen. Jeg nåede heller ikke at forstå det første gang, før det var væk igen, og må indrømme jeg er glad for jeg ikke havde vidst det i andet end ½ dag. Men de næste par dage kan blive hårde. Kan trøste med at måneden efter jeg stod med den første positive som jeg mistede, så stod jeg med en positiv mere, og har holdt på hende den lille ballademager som driller mor. Så håb er der masser af.

Anmeld

13. oktober 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sende dig en krammerJeg håber, at du snart står med en positiv test i hånden igen.  Lisbeth

Anmeld

13. oktober 2010

Lisbeth85

Sender tanker og håber det bedste fremover

Anmeld

13. oktober 2010

A&F

Håber, at du snart står med en positiv  test igen

Anmeld

13. oktober 2010

Maalene

Meina skriver:

Åhh nej - hvor er det altså bare trist at høre

Håber virkelig du er okay, og at I hjælper hinanden igennem den her tid...

Stort varmt knus og masser af tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.