Så sad man dér på p pladsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Pena

Har simpelthen lige lavet det pinligste ude på min fælles p plads.

Long story short:

Jeg stod ude på min p plads og røg og talte i tlf med min mor, da jeg er ved at træne min hund i at være alene hjemme.

Nå men tlf samtalen trækker ud, og jeg sætter mig derfor på kantstenen op af en stik hæk. Pludselig får jeg overballance, og falder baglæns ind i hækken, men jeg skriger fordi min ryg bliver totalt ridset af grenene. Min mor spørger selvfølgelig hvad der sker, og jeg griner så meget at jeg ikke kan svare, og heller ikke få kræfter til at bruge mavemusklerne til at vippe mig ud igen. Så jeg ligger med hele kroppen inde i hækken og benene stikkende ud på p pladsen.

Så jeg siger lige til min mor at jeg lige lægger tlf fra mig, da jeg lige skal hive mig selv ud af busken.

Hold kæft hvor jeg grinede. Håber ikke der var nogen der så mig.

Måske man skulle have været der. Men for mig var det godt nok dagens grin. Og sidder nu med svidende ridser på ryggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Laulund87

Jeg siger tak for dagens grin Hold kæft det har sikkert set sjovt ud..Haha

Håber ikke du slog dig?

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

Hihi fnis.... 

Håber ikke det er slemt med ryggen... 

Anmeld

13. oktober 2010

Low

haha det kunne jeg godt se for mig

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

Søddepødde skriver:

Har simpelthen lige lavet det pinligste ude på min fælles p plads.

Long story short:

Jeg stod ude på min p plads og røg og talte i tlf med min mor, da jeg er ved at træne min hund i at være alene hjemme.

Nå men tlf samtalen trækker ud, og jeg sætter mig derfor på kantstenen op af en stik hæk. Pludselig får jeg overballance, og falder baglæns ind i hækken, men jeg skriger fordi min ryg bliver totalt ridset af grenene. Min mor spørger selvfølgelig hvad der sker, og jeg griner så meget at jeg ikke kan svare, og heller ikke få kræfter til at bruge mavemusklerne til at vippe mig ud igen. Så jeg ligger med hele kroppen inde i hækken og benene stikkende ud på p pladsen.

Så jeg siger lige til min mor at jeg lige lægger tlf fra mig, da jeg lige skal hive mig selv ud af busken.

Hold kæft hvor jeg grinede. Håber ikke der var nogen der så mig.

Måske man skulle have været der. Men for mig var det godt nok dagens grin. Og sidder nu med svidende ridser på ryggen.

du godeste gud.. håber ikke der skete dig noget voldsomt, men holy mole hvor jeg dog ligger med min bleg-fede mave på trægulvet af grin.. kan lige se det for mig.. 

2 sek, skal lige ud af hækken  

Anmeld

13. oktober 2010

Sasja77

Takker af hjertet for dagens absolut bedste grin:-D! Nøj hvor ville jeg gerne have overværet det!!!

God bedring med ryggen! 

Anmeld

13. oktober 2010

Dot D

Synd for dig.... Godt for mig Der fik jeg da lige dagens griner ha ha ha ha ha ha

Anmeld

14. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

FLOT LOL

Anmeld

14. oktober 2010

bette

hahaa gad jeg virkelig godt have set lol må have været komisk..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.