Varme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.114 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. august 2008

smokie

Hej alle....

Jeg ville spørge om der er nogen der ved om barnet inde i maven kan være mindre aktivt når det er varmt eller når man selv har det varmt eller mærkeligt grunden til at jeg spør er at jeg ikke har mærket så meget liv de sidste 2 dage og har en del smerter har været ved vagtlægen og blive scannet og der bevægede den sig lidt men ikke så meget men den var i live dejligt:) og han kunne nemli ike finde hjertelyd men han sagde at den kunne ikke bevæge sig hvis ikke hjertet slog så jeg skulle ikke være bekymret men han kunne ikke svare på mit spørgsmål håber i kan takker :S

(H) Smokie uge 23+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2008

Kvindemin

Jeg tør ikke svarer :(
Jeg syntes altså du skal ringe til vagtlægen, hellere en gang for meget - end eén for lidt.

Knus herfra :)

Anmeld

2. august 2008

smokie

Jamen jeg har lige været ved vagtlægen inden jeg skrev og spurgte jer

Knus

Anmeld

2. august 2008

Loggidut

ja der siges faktisk at barnet er mindre aktivt når der er varmt! men man skal dog helst mærke liv ind i mellem...prøv lige at mærk efter i aften, når det bliver køligere om ikke den bette er mere livlig...

eller tag en kold kop med vand og isterninger i, og sæt på maven, det skulle gerne give et godt udslag...bare lige hurtigt self....så barnet lige for et chok...

det skulle gerne give et udslag, hvis du sætter koppen op ad kroppen af barnet.

Anmeld

2. august 2008

smokie

ok det må jeg prøve og se om den bliver noget mere aktiv end den har været de sidste 2 dage

(H)

Anmeld

2. august 2008

Kvindemin

Nårh fordælen, okay :)

Jamen så prøv med isterningerne, og så må du jo lige skrive til os igen!

Knuser

Anmeld

2. august 2008

bette

eller prøv at drikke noget koldt vand med isterninger i.. så skulle bebs derinde gerne reagere på det..
mikkel flippede altid helt ud når jeg drak noget koldt.

Anmeld

3. august 2008

finkedinke

Jeg ved ikke om varmen gør noget, men jeg kan huske at min jordemoder fortalte mig at hvis man selv har en meget aktiv dag, så kan barnet godt ligge meget stille. Jeg husker så desværre ikke helt hvorfor, måske havde det noget at gøre med at barnet blev vugget når man bevæger sig og at barnet derfor faldt til ro. Eller også var det at man ikke kan mærke sparkene så meget når man selv er i bevægelse.

Som de andre også skriver, kan det hjælpe med noget koldt.
Jeg kunne få godt gang i min datter ved at spise is.
I denne graviditet virker det med koldt ikke så godt, menjeg er heller ikke så langt som du. Her virker det tlgengæld at trykke godt på maven så kan jeg mærke at den flytter sig eller sparker igen.

Venlig hilsen Berith 18+et par dage

Anmeld

4. august 2008

smokie

Hej igen ville lige vende tilbage som lovet min lille baby er i fuld hopla igen og det er bare skønt tror den godt kan lide at forskrakke sin mor smiler:S

Knus

Anmeld

5. august 2008

twinboys

Åhhhh det var rart at høre...

Ønsker dig en dejlig dag... Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.