Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BetinaMikkel skriver: Hej piger...Hvor køber i sutter med navn og hvilken slags? Betina :-)
Hej piger...Hvor køber i sutter med navn og hvilken slags? Betina :-)
vi køber anatomiske silikone sutter hos navnesutten.dk eller babysutten.dk
www.navnesutten.dk
De har mange forskellige at vælge i mellem og navnet går ikke af ved kogning eller slid.
Der går kun et par dage, så kommer sutterne med posten.
Jeg er meget tilfreds med dem.
Jeg køber dem fordi så føler jeg at det er noget særligt, fordi det er en sød idé eller hvis han taber dem et sted hvor andre også bruger sutter(ved en ven eller sådan noget). Jeg bruger mærket Avent. Jeg har valgt at skrive efternavne og min søns fornavn på sutterne. 2 af sutterne står der Low kühne ogden sidste står der Alexander
de sutter jeg køber er de samme ved navnesutten. dk som ved babysutten.dk... eneste foreskel er at man ved babysutten.dk kun kan få dem i hvid, lyserød, rød miks.... jo og så prisen, babysutten.dk er billigere
navnesutten.dk
babysutten.dk
Vi har købt i babyrum.dk med navn og dem er vi glade for. Det er de normale runde, de anatomiske dutter ikke her.
Ni-ko-li-ne skriver: vi køber anatomiske silikone sutter hos navnesutten.dk eller babysutten.dk
Hvor er synes godt om knappen??? Det samme her!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128