Hjælp til brændeovnsgitter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

klmf

Ladies - need some good advice

Vi skal have sat brændeovnsgitter op i stuen.

Dem af jer, der har sådan et gitter hvilket kan I anbefale og hvorfor? Hvad er godt at kigge efter og hvor har I købt jeres??

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

lisbethita

lotchen skriver:

Ladies - need some good advice

Vi skal have sat brændeovnsgitter op i stuen.

Dem af jer, der har sådan et gitter hvilket kan I anbefale og hvorfor? Hvad er godt at kigge efter og hvor har I købt jeres??

Tak for hjælpen

Bob bob.....hmmm det ved jeg dælme ikke, men jeg må hellere følge med din tråd, så jeg kan se, hvad de kloge tøser anbefaler dig 

KNUS

Anmeld

13. oktober 2010

oo

vi har ikke købt et...endnu, men jeg ved man kan få dem i jem&fix

Anmeld

13. oktober 2010

Bom

Vi har købt denne:

http://www.babysam.dk/mygate-multigitter-sort.aspx

Pt har vi den dog ikke oppe fordi tulle musen ikke kan kravle endnu, men når vi får gæster med børn sætter vi den bare lige op og piller ned igen når de kører hjem, skide smart...  Og så kan den jo bruges som kravlegård...

Anmeld

13. oktober 2010

sbs78

Vi har også brændeovn, men vi har aldrig brugt gitter. Mine piger at aldrig brændt sig på den.

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Hej stop stop der er lavet nye regler med det kære gitter... så undersøg lige det inden i køber...

MAjbritt

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Tulle Mus skriver:

Vi har købt denne:

http://www.babysam.dk/mygate-multigitter-sort.aspx

Pt har vi den dog ikke oppe fordi tulle musen ikke kan kravle endnu, men når vi får gæster med børn sætter vi den bare lige op og piller ned igen når de kører hjem, skide smart...  Og så kan den jo bruges som kravlegård...

Vi har også sådan et her. Jeg har ikke så meget gitteret oppe fordi min datter ikke skal pille ved brændeovnen - det kan jeg lære hende at lade være med, men hun kan jo altså vælte ind i den og brænde sig rigtigt alvorligt.

Hun har ild i røven og spæner altid rundt og skvatter stadigt jævnligt.

Anmeld

13. oktober 2010

klmf

Tak for svar de damer

Der er nogen der slet ikke forstår, hvorfor jeg vil have et gitter, vi skal jo bare lære ham at lade den være. Jeg stoler ikke nok på udviklingen af hans nervesystem til at jeg tør forlade mig på at lære ham ikke at nærme sig den og den er lige ved siden af hans legetøj (vores stue er mini), så han kan også risikere at falde ind i den...

Den i Babysam ser godt nok dyr ud Tror vi prøver byggemarkedet i stedet...

Jeg har prøvet at google det med regelrne for gitre, men kan ikke finde noget. Nogen andre der har hørt noget om nye regler, som Twinboys nævnte??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.