Lige et surt opstød... Sorry!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Louisiana

Jeg må lige af med det, for det er virkelig irreterende! Jeg er jo som sagt ikke gravid, men jeg har simpelthen så skide ondt i mine bryster! Idag har det føltes som, at få stukket nåle i brystvorten - PAIIIIN!!!  Uf, hvor er det noget øv! Havde jeg da bare været gravid, så det var smerten værd  Iiiiihhh!

Er der andre, der har stærke smerter i bryster+vorter under menstruation??

Plejer i øvrigt ikke at ha' ondt i brysterne under mens, ved ikke lige hvad der sker med min krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Tanja1234

Altså jeg har typisk lidt ømme bryster under mens.. Men slet ikke som du beskriver det...

Til gengæld føles det præcis sådan, nu hvor jeg er gravid...

Anmeld

13. oktober 2010

lisbethita

Louisiana28 skriver:

Jeg må lige af med det, for det er virkelig irreterende! Jeg er jo som sagt ikke gravid, men jeg har simpelthen så skide ondt i mine bryster! Idag har det føltes som, at få stukket nåle i brystvorten - PAIIIIN!!!  Uf, hvor er det noget øv! Havde jeg da bare været gravid, så det var smerten værd  Iiiiihhh!

Er der andre, der har stærke smerter i bryster+vorter under menstruation??

Plejer i øvrigt ikke at ha' ondt i brysterne under mens, ved ikke lige hvad der sker med min krop

Hmm.....det må være hormoner - uden jeg vil gøre mig til ekspert. Jeg har nogle gange nogle spændinger i brysterne under mens, men da jeg blev gravid voksede brysterne og blev meget spændte og ømme. 

Er da ked af, at du ikke er gravid . Har du taget tests? Uden at ville give dig falske forhåbninger, så kan man godt få pletblødninger selvom man rent faktisk er blevet gravid. Ellers er mit bedste bud, at dine hormoner fiser rundt i kroppen på dig.... 

Det var en ringe hjælp.... men jeg håber i hvert fald, at det snart lykkedes dig at blive gravid 

KRAM

Anmeld

13. oktober 2010

Louisiana

Tak for svar  Og tak for, at I gad læse mit sure opstød

Jeg har taget to tests, begge negative. Tror jeg... Jeg tror jeg måske har været lidt for utålmodig, og bare set, at der ikke kom noget med det samme, og så tænkt, at de var negative... Jeg tjekker altid tests senere, for at se om der er sket en ændring - ikke fordi jeg tror det ændre på svaret, men for at se om de gør det. De er ALDRIG blevet positive efter negativt resultat, men igår blev den det. Og nej, jeg gør mig ingen forhåbninger, jeg har bare købt en ny test, og så lader jeg altså lige tiden gå, inden jeg smider den i skralderen

Og jeg pletbløder desværre ikke - det er mens for fuld udblæsning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.