Føler mig som en dum søster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

SoffiLine

Hej til jer der læser dette!

For 14 dage siden da der var 1½ måned til min fødselsdag den 14 i næste måned, der spurgte jeg min ældste bror (som bor i Odense) om ham & hans kæreste vil komme herover søndag den 14 til kaffe & kage. Intet vildt. Men ønsker bare min familie samlet på min fødselsdag. Han sagde at de gerne vil komme. Idag siger Maria, hans kæreste så at de nok ikk kan komme fordi hun har fødselsdag dagen før. Ringer min bror op for at spørge om det kan passe at de nok ikk kommer pga det. Og han blev sur, og mente jeg talte grimt om hende. Det eneste jeg sagde var: Håber du kommer, med eller uden hende. Og nu er ham & jeg uvenner, og fik sagt at så skal de ikke komme - For gider ærlig talt ingen problemer Er jeg uretfærdig?

Føler bare hun styre ham og skal bestemme at de ikke kommer fordi hun har fødselsdag dagen før. Altså om lørdagen.

Har inviteret gæster til kl 14!

Føler mig lidt dum Og min bror vil ikke tale med mig nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Faith

Så skal de jo ikke love at de vil komme i første omgang.... Det kan da ikke komme som nogen overraskelse for hende at hun har fødselsdag dagen før dig. Nej jeg synes ikke du er uretfærdig.

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

smillaluna skriver:

Så skal de jo ikke love at de vil komme i første omgang.... Det kan da ikke komme som nogen overraskelse for hende at hun har fødselsdag dagen før dig. Nej jeg synes ikke du er uretfærdig.

mine ord...

Anmeld

13. oktober 2010

SoffiLine

smillaluna skriver:

nej lige præcis, og hvis hun vil feste på sin fødselsdag - så værsgo.

jeg skal hverken feste eller holde noget stort. bare familien samlet til en omgang hygge mellem os allesammen, da vi sjældent ses.

men nu lader det til de ikke kommer

og synes bare, jeg er sgu hans søster og han ved hans besøg betyder meget for mig fordi vi ses meget sjældent.

Anmeld

13. oktober 2010

Faith

SoffiLine skriver:

nej lige præcis, og hvis hun vil feste på sin fødselsdag - så værsgo.

jeg skal hverken feste eller holde noget stort. bare familien samlet til en omgang hygge mellem os allesammen, da vi sjældent ses.

men nu lader det til de ikke kommer

og synes bare, jeg er sgu hans søster og han ved hans besøg betyder meget for mig fordi vi ses meget sjældent.

Jeg har det præcis sådan med min bror.... Han siger osse altid at han kommer til diverse ting, men det sker aldrig.

Senest var det drengenes barnedåb.... Han sagde at det ville han da ikke gå glip af. Kom han? Næh nej, og ikke engang et afbud kunne man få

Jeg synes du skal lade det være op til ham nu. Nu har du sagt hvordan du har det, og vælger han at pisse på det, er det hans problem.

Anmeld

13. oktober 2010

SoffiLine

smillaluna skriver:

Jeg har det præcis sådan med min bror.... Han siger osse altid at han kommer til diverse ting, men det sker aldrig.

Senest var det drengenes barnedåb.... Han sagde at det ville han da ikke gå glip af. Kom han? Næh nej, og ikke engang et afbud kunne man få

Jeg synes du skal lade det være op til ham nu. Nu har du sagt hvordan du har det, og vælger han at pisse på det, er det hans problem.

Ej hvor svinsk gjort? 

Gider heller ikke kontakte ham nu, og vil da slet ikke tigge og bede ham om at komme. Synes bare ikke man behandler sin familie sådan :s

Anmeld

13. oktober 2010

Faith

SoffiLine skriver:

Ej hvor svinsk gjort? 

Gider heller ikke kontakte ham nu, og vil da slet ikke tigge og bede ham om at komme. Synes bare ikke man behandler sin familie sådan :s

Nej det har du ganske ret i.... Man får kun 1 familie. Kærester har det med at komme og gå. Man skal værne om sin familie!

Håber i hvert fald du får en super dejlig fødselsdag, med eller uden din bror.

Anmeld

13. oktober 2010

SoffiLine

smillaluna skriver:

Nej det har du ganske ret i.... Man får kun 1 familie. Kærester har det med at komme og gå. Man skal værne om sin familie!

Håber i hvert fald du får en super dejlig fødselsdag, med eller uden din bror.

Ja man skal nemlig! Og er egentlig meget stædig, så gir mig ikke! Synes det er ham der må komme til mig!

Tusind tak søde  Det skal jeg nok få, hele resten af min familie kommer

God aften

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

SoffiLine skriver:

Hej til jer der læser dette!

For 14 dage siden da der var 1½ måned til min fødselsdag den 14 i næste måned, der spurgte jeg min ældste bror (som bor i Odense) om ham & hans kæreste vil komme herover søndag den 14 til kaffe & kage. Intet vildt. Men ønsker bare min familie samlet på min fødselsdag. Han sagde at de gerne vil komme. Idag siger Maria, hans kæreste så at de nok ikk kan komme fordi hun har fødselsdag dagen før. Ringer min bror op for at spørge om det kan passe at de nok ikk kommer pga det. Og han blev sur, og mente jeg talte grimt om hende. Det eneste jeg sagde var: Håber du kommer, med eller uden hende. Og nu er ham & jeg uvenner, og fik sagt at så skal de ikke komme - For gider ærlig talt ingen problemer Er jeg uretfærdig?

Føler bare hun styre ham og skal bestemme at de ikke kommer fordi hun har fødselsdag dagen før. Altså om lørdagen.

Har inviteret gæster til kl 14!

Føler mig lidt dum Og min bror vil ikke tale med mig nu.

Syntes heller ikke at du er uretfærdig.

Og er da klart at du som søster bliver skuffet. Var jeg sgu også blevet, og kender det alt for godt efter min bror er blevet gift

Anmeld

13. oktober 2010

SoffiLine

Tulipan skriver:

Syntes heller ikke at du er uretfærdig.

Og er da klart at du som søster bliver skuffet. Var jeg sgu også blevet, og kender det alt for godt efter min bror er blevet gift

Jeg er faktisk ret skuffet over ham! men tror ikk familien nogen sinde har betydet ret meget for ham :s han har ikke ligesom jeg et stort behov for at se de mennesker jeg elsker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.