Gæt hvad jeg skal imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

Thi hi måske er han til trekant... neeeeeeeeeeeeeej det skrev jeg da ikke vel ???

Jo det skrev du faktisk. Og jeg skraldgrinede så Jens fløj op af stolen og råbte "Hvad sker der!?!?!?!?!" Hehe....

Men det ved man aldrig.... kunne da godt forestille mig han var.... men han synes nok det er sjovere med to piger i stedet for to mænd, lol.

Arj det bliver da dejligt for dig at skulle til koncert igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Ha´en rigtig god koncert. Kan godt forstå du sagtens kan "nøjes" med de skønne drenge du har

Smiler tak tak og ja jeg har nok i mine drenge ´smiler

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Du må have en super fantastisk koncert... 

Thanks

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

FrkT skriver:

Jo det skrev du faktisk. Og jeg skraldgrinede så Jens fløj op af stolen og råbte "Hvad sker der!?!?!?!?!" Hehe....

Men det ved man aldrig.... kunne da godt forestille mig han var.... men han synes nok det er sjovere med to piger i stedet for to mænd, lol.

Det er 5. koncert ja ja jeg ved det godt...

Tager ham sgu for mig selv måske han vil give mig nogle små seebach bebs...griner

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

FrkT skriver:

Hvis han er lige så god i sengen som han er til at synge siger jeg da bare hop om bord...

ohøj ohøj

Anmeld

13. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

Det er 5. koncert ja ja jeg ved det godt...

Tager ham sgu for mig selv måske han vil give mig nogle små seebach bebs...griner

Hehe, jeg troede du sagde du ikke skulle have flere børn? 

Forstår dig godt.... jeg kunne også tage til koncert med Westlife 5 gange og mere hvis det skulle være, det er dog kun blevet til 1 gang endnu.

Anmeld

13. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

Hvis han er lige så god i sengen som han er til at synge siger jeg da bare hop om bord...

ohøj ohøj

Majbritt altså! Håber ikke din mand læser med nu 

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

FrkT skriver:

Hehe, jeg troede du sagde du ikke skulle have flere børn? 

Forstår dig godt.... jeg kunne også tage til koncert med Westlife 5 gange og mere hvis det skulle være, det er dog kun blevet til 1 gang endnu.

Jo jo med ham det kan kun give lækre børn...

Anmeld

13. oktober 2010

Dot D

FrkT skriver:

Fnis og hi hi

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

FrkT skriver:

Han er på Bornholm og nej han er nok ikke inde på baby...

og ja han ved godt at hvis Rasmus ringer på vores ringklokke og vil have mig så er jeg smuttet....men han håber at han aldrig ringer på... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.