Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her sidder jeg og diskuterer med min mor.
Hvad er jeres holdning til at være gravid og stå på rulleskøjter???? min mor sys jeg er komplet uansvarlig og udfordrer skæbnen.
Ville i gøre det eller???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville hvis jeg kunne... Elsker at løbe på rulleskøjter.
Fik lige at vide at min svigerinde havde kørt motorcykel for nogen dage siden, og hun har termin om 4 uger... Altså du udfordre vel også skæbnen ved at gå over vejen??
VIPpigen skriver: Jeg ville hvis jeg kunne... Elsker at løbe på rulleskøjter. Fik lige at vide at min svigerinde havde kørt motorcykel for nogen dage siden, og hun har termin om 4 uger... Altså du udfordre vel også skæbnen ved at gå over vejen??
ja og prøvede jeg også at forklare hende, men hva nu hvis jeg væltede på maven kom det fra hende og argh.
Maja88 skriver: ja og prøvede jeg også at forklare hende, men hva nu hvis jeg væltede på maven kom det fra hende og argh.
Syntes altså det er yderst sjælden man falder på maven, du tager jo fra med knæ og hænder inden du lander på maven... Så længe du ikke står på ramper vil jeg ikke mene der er den store fare
VIPpigen skriver: Syntes altså det er yderst sjælden man falder på maven, du tager jo fra med knæ og hænder inden du lander på maven... Så længe du ikke står på ramper vil jeg ikke mene der er den store fare
jo jeg laver de vilde hop og skater på de største ramper og gelændere osv hehe
Maja88 skriver: jo jeg laver de vilde hop og skater på de største ramper og gelændere osv hehe
Hmm... Nemlig. Husk lige at optage det, vil meget gerne se det på film
jeg er absolut en klovn til det.... så for mig ville det være ret uansvarligt... men hvis man kan finde ud af det... såeeeeeeeh
VIPpigen skriver: Hmm... Nemlig. Husk lige at optage det, vil meget gerne se det på film
hehe kunne være lidt sejt at sådan en tydelig gravid bare går amok hehe
Maja88 skriver: hehe kunne være lidt sejt at sådan en tydelig gravid bare går amok hehe
Kunne bestemt også godt se det fede i det, men der ville jeg nok være bekymret som gravid. Ville ikke turde de vilde stunts hvis jeg kunne, med mave på.
hehe nej ville jeg heller ikke.. men nu er det skam heller ikke relevant, da jeg kun kan finde ud af at løbe på rulleskøjter til husbehov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128