Gravid og blod :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Meina

Hej piger,

i morges testede jeg positivt efter at have ventet 9 dage på min mensturation.

I torsdags havde jeg HCG på 9, i dag testede jeg positivt, dvs. at min hcg i hvert fald er steget de sidste par dage.

I dag har jeg så haft kvalme og mavesmerter i nogle timer og for lidt siden kom der først noget brunligt udflåd og så kom der blod og nu er min kvalme væk..........

Hvad skal jeg så stille op? Kontakte min lægen i morgen? Hvordan kan kan tjekke hvad der er galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Meina

opopop

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

Hej piger,

i morges testede jeg positivt efter at have ventet 9 dage på min mensturation.

I torsdags havde jeg HCG på 9, i dag testede jeg positivt, dvs. at min hcg i hvert fald er steget de sidste par dage.

I dag har jeg så haft kvalme og mavesmerter i nogle timer og for lidt siden kom der først noget brunligt udflåd og så kom der blod og nu er min kvalme væk..........

Hvad skal jeg så stille op? Kontakte min lægen i morgen? Hvordan kan kan tjekke hvad der er galt?

Jeg ville ringe til vagtlægen med det samme....NU!!
Sig at du har haft lavt Hcg tal men at du testede positiv på urinprøve som du har gjort.
Og så vil jeg sige, at det godt kan være at den hurtige Hcg stigning har fået små blodkar til at briste i din livmoder uden det har nogen betydning.
Og at kvalme forsvinder i løbet af dagen også er helt normalt.
man kan også godt få smerter i maven, fordi den øgede blodtilstrømning får alt til at udvide sig.
Men ring alligevel med det samme.
Og så krydser vi fingre for at alt er ok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2010

Thereseh

Altså.....jeg testede også negativt, dagen hvor jeg skulle ha haft mens. I går, 5 dage efter, testede jeg positivt. 

Jeg har også brunligt udflåd, men har fået at vide at det er livmoderen der "presser" rester ud, fra noget der ellers sku ha været med i mens. Har også hørt mange sige at de har "blødt" brunligt de første 12 uger, on and off. 

Anmeld

13. oktober 2010

VIPpigen

Det brune udflåd ville jeg ikke være urolig for, men bløder du frisk ville jeg kontakte læge i morgen. Har selv prøvet 2 gange i starten af min graviditet at kontakte VL, og det var såå skod service så jeg bare blev endnu mere bekymret, og ked. Fik direkte smidt i hovedet at når jeg blødte frisk så var det nok en abort, og de ikke kunne gøre noget, jeg skulle bare lade det stå på

Når jeg har ringet til egen læge har hun hver gang tjekket mig, og undersøgt hvordan det så ud, så hun kunne fortælle om jeg skulle være forberedt på at miste. Men hver gang hun tjekkede var der ikke noget, og alt var fint. Men jeg ville ærligtalt vente og kontakte egen læge i morgen tidlig. Det er der du nok vil få den bedste service

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

Thereseh skriver:

Altså.....jeg testede også negativt, dagen hvor jeg skulle ha haft mens. I går, 5 dage efter, testede jeg positivt. 

Jeg har også brunligt udflåd, men har fået at vide at det er livmoderen der "presser" rester ud, fra noget der ellers sku ha været med i mens. Har også hørt mange sige at de har "blødt" brunligt de første 12 uger, on and off. 

Hvis det kun er brunligt, så synes jeg du skal tage den lidt med ro og se hvad der sker.
Og er der ikke sket noget ellers i løbet af de næste 2-3 dage, så tag en test mere og se hvad den viser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.