silver cross??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

camsko88

Har fået en barnevogn, en Silver cross. Sys den er vildt flot, men kender slet ikke mærket.
er den praktisk? er den holdbar? er den lige så god som eks en emmaljunga?

den skal godt nok sættes i stand, men wow en vogn

håber der er nogen der kender mærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

louise8723

hvor gammel er den?

jeg ved med de nye modeller kan de ikke slåes sammen.. så den er ikke til at putte emd i bilen?

Anmeld

13. oktober 2010

camsko88

louise4060 skriver:

hvor gammel er den?

jeg ved med de nye modeller kan de ikke slåes sammen.. så den er ikke til at putte emd i bilen?

tror den her er omkring 15-20 år gammel så der er lige nogen småting der skal fikses

Anmeld

13. oktober 2010

louise8723

camsko88 skriver:

tror den her er omkring 15-20 år gammel så der er lige nogen småting der skal fikses

nå oookay

tjaeh har aldrig selv haft en.. ville gerne da jeg synes de er super flotte.. men har bare hørt fra mange at de var vildt upraktiske osv.

plus at det kom frem at der var nogle stoffer i barnevognen som vare skadeligt.. men ved ikke om det gælder ældre modeller

Anmeld

13. oktober 2010

camsko88

louise4060 skriver:

nå oookay

tjaeh har aldrig selv haft en.. ville gerne da jeg synes de er super flotte.. men har bare hørt fra mange at de var vildt upraktiske osv.

plus at det kom frem at der var nogle stoffer i barnevognen som vare skadeligt.. men ved ikke om det gælder ældre modeller

uh må hellere lige tjekke op på det inden jeg siger ja til den

Anmeld

13. oktober 2010

biimse

Mine forældre havde en til min lillebror, og den havde vi meget glæde af, men vi brugte den mest hjemme, og når vi ikke skulle ret langt væk..
Og så havde vi en anden, mere moderne barnevogn, med lufthjul, som vi brugte på længere ture, for Silvercross'en kunne godt være lidt svær at køre med..
Men Silvercross'en er bare så smuk! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.