Fjernet mandler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

SussieThyssen

Chritinap skriver:

forstår det ikke, alle kan komme hjem samme dag. men min kæreste som skal opereres i Viborg SKAL blive natten over

Hvad er det du ikke forstår??
Det kommer an på hvor store hans mandler er...hvis det er nogle kæmpe store klodser..så kan de have brug for at bruge finere kirurgi, og så vil operationen også tage noget længere end normalt, hvilket igen medfører en dybere narkose. Og så vælger man også at beholde folk til næste dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Omonigho

Hejsa

Begge mine børn fik fjernet mandler i starten af året, og var på daværnede tidspunkt 4 og 5 år.

Vi var indlagt med dem et døgn efter, pga blødningsrisiko, og derefter har man en direkte kontakt til ambulatoriet, hvis der skulle skulle ske noget.

Jeg fik selv fjernet mandler da jeg var 14 og stadig boede i Tyskland. Dengang var jeg indlagt i 5 dage, pga blødningsrisiko...men det er jo også mange år siden. 

kh

Julia

Anmeld

30. oktober 2010

-Milla-

Jeg fik fjernet mine mandler, da jeg var omkring 19-20 år. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så var det værre end jeg havde troet. Som der er andre der nævner, så skulle det være værre jo ældre man er. Jeg kan huske at jeg lå på stue med en på 62 og tænkte, at hvis det gjorde så ondt på mig, så stakkels ældre dame. Men når det så er sagt, er der jo nok også forskel på folk, hvor slemt de nu har syntes det har været.

Man kan sige at i den sidste ende har det været godt for mig at de er fjernet, da jeg er sluppet for en masse halsbetændelser osv. Desværre synes jeg også at min stemme efterfølgende ændrede sig lidt. (blev lidt mørkere  og mere hæs) Nu er det så længe siden, så man tænker ikke så meget over det mere.

Selve operationen gik fint, og jeg kan ikke huske, hvor lang tid det tog, men jeg var indlagt en dag på Køge sygehus. Personalet var meget dygtige og flinke, så bestemt et sted jeg ville anbefale. Efter jeg kom hjem gik der ca. 14 dage før jeg måtte spise nogenlunde alm. mad igen og dyrke sport.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.