Jeg fik fjernet mine mandler, da jeg var omkring 19-20 år. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så var det værre end jeg havde troet. Som der er andre der nævner, så skulle det være værre jo ældre man er. Jeg kan huske at jeg lå på stue med en på 62 og tænkte, at hvis det gjorde så ondt på mig, så stakkels ældre dame. Men når det så er sagt, er der jo nok også forskel på folk, hvor slemt de nu har syntes det har været.
Man kan sige at i den sidste ende har det været godt for mig at de er fjernet, da jeg er sluppet for en masse halsbetændelser osv. Desværre synes jeg også at min stemme efterfølgende ændrede sig lidt. (blev lidt mørkere og mere hæs) Nu er det så længe siden, så man tænker ikke så meget over det mere.
Selve operationen gik fint, og jeg kan ikke huske, hvor lang tid det tog, men jeg var indlagt en dag på Køge sygehus. Personalet var meget dygtige og flinke, så bestemt et sted jeg ville anbefale. Efter jeg kom hjem gik der ca. 14 dage før jeg måtte spise nogenlunde alm. mad igen og dyrke sport.
Anmeld