Mødrehjælpen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

dollygirl

Hej piger, jeg vil gerne hører om nogen af jer har været i mødrehjælpen butik? Vil gerne hører lidt om hvad det præcis er for noget og hvad kan man købe ?

Er det brugte tøj kun eller andre babyudstyr også? Og hvad er priserne cirka? Er det værd at købe derinde fra eller brugt fra en privat på internettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

quar20

Altså jeg gik for mødrehjælper her forleden i Randers, og WUPTI der stod sku en trip trap stol med sort hynde til.. HOLD FAST... 200kr i alt.. Og der var kun 1 ENKELT ridse på stolen og det var på foden..!! Så den måtte jeg bare EJE nu hvor vi venter lillebror..

Den i Randers har rigtig meget tøj, men som du kan læse har de også babyudstyr...!!

Anmeld

13. oktober 2010

dollygirl

Ej okay , fedt nok

Det var heldigt for dig

Jeg tror jeg tager en tur derinde her i århus og ser hvad de har .

Anmeld

13. oktober 2010

Low

lillepuler skriver:

Hej piger, jeg vil gerne hører om nogen af jer har været i mødrehjælpen butik? Vil gerne hører lidt om hvad det præcis er for noget og hvad kan man købe ?

Er det brugte tøj kun eller andre babyudstyr også? Og hvad er priserne cirka? Er det værd at købe derinde fra eller brugt fra en privat på internettet.

Jeg var der i københavn og der har de en mase billige brugte ting til børn. Man  kan komme hjem med en stor sæk ting for næsten ingen penge.

Anmeld

13. oktober 2010

Low

Low skriver:

Jeg var der i københavn og der har de en mase billige brugte ting til børn. Man  kan komme hjem med en stor sæk ting for næsten ingen penge.

Jeg mener at deres bodyer koster 5kr . Jeg købte et stativ til barnet som skal være nede i badekaret for 35kr

Anmeld

13. oktober 2010

dollygirl

ej okay nu ved jeg man kan finde gode ting derover . NICE

Anmeld

13. oktober 2010

VIPpigen

Jeg har været i den i horsens, og hold fast noget billigt tøj. De havde mest tøj, og ikke så mange ting til baby, så overvejer at tage i den i odense og se om den ikke er bedre. For den var ret lille den de har i horsens. Men bestemt billigt.

Anmeld

13. oktober 2010

camsko88

hvor ligger de butikker? hvilke byer?

Anmeld

13. oktober 2010

Alberts/

jeg har været i den i viborg, og den er super,

´der er der både tøj og legetøj og nogle gange vugger senge, klapvogne og barnevogne, og også ventetøj, og badekar,dyner,og meget meget mere, til en meget rimelig pris(; som jeg vil mene alle kan være med på(;

Anmeld

13. oktober 2010

dollygirl

ej hvor godt .

men er det vasket tøj ? eller er der ridser og huller i dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.