er dette en god barnevogn? + er det et godt tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

NessaXenia

Hej de damer.

Jeg var på krammermarked i søndags, og så en dame med noget babyudstyr, fik så øje på en seddel med et billede af en barnevogn og spurgte ind til den:

Det er en Emmajunga, edge due combi, brugt 5 mdr.

den kan laves om til klapvogn når barnevognen ikke bruges mere.

med et bestemt slags stel.

stadig 6 mdr garanti på.

vi får en luftbar madras med, ny, prisen var 400,- for den.

Baby dyner

VOKSI kørepose, brugt ganske lidt.

pris for det samlet 4.000,- og hun bringer det til byen vi bor.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

NessaXenia

barnevognens liggemål er 85 cm og klapvognen er 97 cm.

INKL LIFT.. FRA ODDER

Anmeld

13. oktober 2010

Miia90

I mine ører lyder der da som et meget godt tilbud

Anmeld

13. oktober 2010

K&S

Hejsa

Vi har en barnevogn magen til bare i sort læder (Emmaljunga Mondial Duo Combi - vi er super glade for den...!

Den er lille og fiks, let at gå med og nem at styre - jeg er ikke så høj, så jeg synes en "alm." barnevogn var ALT for stor for mig at gå med

Vi har valgt sportsstellet, fordi det har teleskopstyr, så min mand (som er ca. 25cm højere end mig) også kan gå med barnevognen uden at støde fødderne mod forneden - det gjorde han nemlig med det "alm. " højdejusterbare styr, de fleste barnevogne sælges med.

Vi gav 6500 kr. for vores barnevogn (uden lift) - så jeg synes umiddelbart, det lyder som en god pris

Katja

Anmeld

13. oktober 2010

Miss.Sunshine

Nina Sophia skriver:

Hej de damer.

Jeg var på krammermarked i søndags, og så en dame med noget babyudstyr, fik så øje på en seddel med et billede af en barnevogn og spurgte ind til den:

Det er en Emmajunga, edge due combi, brugt 5 mdr.

den kan laves om til klapvogn når barnevognen ikke bruges mere.

med et bestemt slags stel.

stadig 6 mdr garanti på.

vi får en luftbar madras med, ny, prisen var 400,- for den.

Baby dyner

VOKSI kørepose, brugt ganske lidt.

pris for det samlet 4.000,- og hun bringer det til byen vi bor.

Der er mange med de der combi vogne der fortryder,fordi børnene ikke kan ligge i dem ret længe. Selve barnevognsdelen er meget kort og lille. Især hvis man får et langt barn,så kan du ikke bruge den ret længe.

Men alt er vel en smagssag. der er sikkert også nogen der er glade for dem.

Jeg ville aldrig eje en,selvom de ser smarte ud

Held og lykke med det

Anmeld

13. oktober 2010

cecilie1984

hej

tror bestemt prisen er rimelig.

Har selv haft en magen til bare en anden farve. Vi bruger stadig klapvognen.

Men har solgt barnevognsdelen da jeg ikke får den brugt mere.

Vi har kun brugt den i ca 6 mdr og den er simpelthen for lille til barnet når det bliver større. Emilie kunne ligge i den til hun var ca 6 mdr så var hun for lang.

Så jeg ville bestemt ikke vælge en combi vogn igen.

Vil bestemt give de andre ret i at den er smart lille og fiks.

Men den dur bare ikke på længere sigt hvis du spørger mig.

Vi måtte købe en alm emmaljunga barnevogn også

Anmeld

13. oktober 2010

maria_wlt

Det er en pris jeg ville slå til på... 

(Hvis du ikke allerede har gjort det)

Anmeld

13. oktober 2010

DK

Altså det er jo MENINGEN med en combivogn at barnet ikke skal bruge barnevognsdelen i mere end 6-9 mdr og at man derefter bruger klapvognen. Hvis barnet ikke skal stå ude og sove (hvis man f.x. bor i en lejlighed) så er en lille fiks combivogn jo super smart.

Hvis man gerne vil have at barnet skal sove deri til det bliver 3 år så skal man have en barnevogn og så en klapvogn ved siden af.

Evt. kan man jo bare købe en combivogn, og så have en sovevogn stående fast derhjemme. Sådan gør vi. Det er også fordi vi ikke vil kunne have en barnevogn i bilen, og fordi at jeg synes at en barnevogn er alt for stor at komme rundt med i butikker og lign.

Så valget mellem combi og barnevogn afhænger jo af til hvilket formål du skal bruge vognen. Transport af barn, eller sovevogn?

Anmeld

13. oktober 2010

NessaXenia

okay, jeg skal føde til maj, det vil sige at til næste vinter er mit barn vokset ud af barnevognen??

Så jeg skal finde en anden barnevogn hvis jeg vil have at mit barn kan sove i barnevognen hen over vinteren også og bruge den efterfølgende sommer til gåture, og sove i den og side i den under gåture  fastspændt med sele osv?

det er egentlig mit ønske..

Anmeld

13. oktober 2010

Stumpen

Om det er et godt tilbud, det kan jeg ikke svare på, men synes liggemålet i barnevognen er for lille.. I de to barnevogne vi har haft har liggemålet været over 90 -omkring de 95 tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.