Uge 35 og nu slet ikke tid til at skulle føde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

henh01

Runder snart de 35 fulde uger og har med længsel ventet på at nærme mig terminsdagen og slippe af med de fysiske besværligheder en graviditet giver.

Men som tiden nærmer sig, synes jeg slet ikke jeg har tid til at føde barn nr 2. Er godt nok færdig med alle projekterne herhjemme og færdiggjorde babyværelset i går. Så rent praktisk burde jeg være heeelt klar. Det er nok nærmere det følelsesmæssige i det jeg ikke er helt klar til.

Andre der har det som jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

quar20

Går ind i uge 34 på fredag og jeg er bare SLET ikke klar overhovedet...!!

Hverken mentalt eller fysisk..!! Altså børneværelset ligner noget der er løgn..!! Tingene står egentlig bare derinde..!! Syntes det har virkelig lidt uoverskueligt at gå igang med..!! Ikke fordi jeg ikke glæder mig for det gør jeg bestemt..!!

Men for hunde ved bare hvor LAAAAANG tid jeg brugte på Tinos værelse og syntes bare slet ikke jeg har samme "gejst" for det denne gang.. Måske Tino tapper alt min sparsomme energi..!! Tjaa håber det vender her i næste uge så jeg kan få værelset færdigt og tasken pakket..!!

Anmeld

13. oktober 2010

henh01

Vi er først blevet færdige med lillemandens værelse i går (34+3) - eller færdig og færdig - har sat puslebordet op og samlet sengen. det var vidst det.. Nå jo så har jeg malet min gyngestol. Men har ikke decideret lavet noget værelse, da han indtil vi får en større bolig bor ved vores soveværelse

Tror bare tingene bliver meget svært med 2 børn. Bare hverdagen kommer til at tage meget mere tid - noget så simpelt som at skulle hente og bringe min datter. Men man vænner sig vel til det og finder en løsning der passer alle..

Anmeld

13. oktober 2010

henh01

quar20 skriver:

Går ind i uge 34 på fredag og jeg er bare SLET ikke klar overhovedet...!!

Hverken mentalt eller fysisk..!! Altså børneværelset ligner noget der er løgn..!! Tingene står egentlig bare derinde..!! Syntes det har virkelig lidt uoverskueligt at gå igang med..!! Ikke fordi jeg ikke glæder mig for det gør jeg bestemt..!!

Men for hunde ved bare hvor LAAAAANG tid jeg brugte på Tinos værelse og syntes bare slet ikke jeg har samme "gejst" for det denne gang.. Måske Tino tapper alt min sparsomme energi..!! Tjaa håber det vender her i næste uge så jeg kan få værelset færdigt og tasken pakket..!!

Hov glemte at citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.