Bestil lidt ferie og nyd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

twinboys

1 uge i dette skønne sommerhus... ledigt fra uge 43 og resten af året...

Total rabat til alle jer på babysiden...

Send mig en pb for booking...og pris...

Internet • Brændeovn • Sauna • Kategori: Topklasse

På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger dette moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.

Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.

Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.

Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Tut

Hvad koster det i 3 dage over nytår?

Og må man have hund med?

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Tut skriver:

Hvad koster det i 3 dage over nytår?

Og må man have hund med?

Man må gerne have hund med... ang. pris vil du ikke sende mig en pb for så er jeg sikker på at kunne holde øje med jer alle

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Uge 43 er væk...

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

uge 44 er væk...

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

Det går da strygende søde... :) 

Anmeld

13. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

1 uge i dette skønne sommerhus... ledigt fra uge 43 og resten af året...

Total rabat til alle jer på babysiden...

Send mig en pb for booking...og pris...

Internet • Brændeovn • Sauna • Kategori: Topklasse

På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger dette moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.

Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.

Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.

Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.

Majbritt

Nu fandt jeg det. Ser dælme godt ud altså! Knuser

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Det går da strygende søde...  

Jeps skal da have sendt nogle baby-piger afsted i sommerhus,...

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Jeps skal da have sendt nogle baby-piger afsted i sommerhus,...

Jaaaa...... 

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

Nu fandt jeg det. Ser dælme godt ud altså! Knuser

Takker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.