Spild af min dyrebare tid! update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Miss BananaHammock

Skrev herinde for 14 dage siden om vores laaaannngge kamp om at komme igang på skejby. Nu har jeg så været ved lægen og han synes at jeg var blevet kastet alt for meget rundt og foreslog at jeg blev henvist til brædstrup istedet, da hans erfaringer med dem var at det gik stærkt og var effektivt. Så nu henviser han os også håber vi at de kan genbruge de gamle prøver. 

Pyhhh jeg synes det slider lidt på os, især med et lovforslag om betaling i horisonten.  for at vi ikke skal til at kæmpe med økonomien også!

Men ville egentlig bare lige opdaterer for jer der følger med. 

Ha en dejlig efterårsdag allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Shibby

Tak for updaten..Jeg har tænkt på jer. Håber i nu får den behandling i fortjener..!

Anmeld

13. oktober 2010

Miss BananaHammock

Shibby skriver:

Tak for updaten..Jeg har tænkt på jer. Håber i nu får den behandling i fortjener..!

Taaarrkk 

Anmeld

13. oktober 2010

Snefnug1984

Endelig sker der noget søde

Anmeld

13. oktober 2010

Miss BananaHammock

SolsikkeBlomst skriver:

Endelig sker der noget søde

JA! men vi skal så måske starte forefra med klamydia test, sædprøve og blodprøver. Men hvis de er mere effektive end skejby og min gamle læge, så kan det kun blive bedre. Plus det er tættere på, hvis jeg skal derind på bestemte dage i cyklusen. Så det er dejligt!!

Men vil bare gerne snart have noget konkret. Et møde, nogle datoer osv. Venter spændt på hvad brædstrup har af fremgangsmåde!

Anmeld

13. oktober 2010

Snefnug1984

Miss BananaHammock skriver:

JA! men vi skal så måske starte forefra med klamydia test, sædprøve og blodprøver. Men hvis de er mere effektive end skejby og min gamle læge, så kan det kun blive bedre. Plus det er tættere på, hvis jeg skal derind på bestemte dage i cyklusen. Så det er dejligt!!

Men vil bare gerne snart have noget konkret. Et møde, nogle datoer osv. Venter spændt på hvad brædstrup har af fremgangsmåde!

Ja hvis det da så bare går hurtigere, overlever man nok at skulle have taget nye prøver.. selvom det er iriterrende

Så nu er det bare med at holde kort snor i Brædstrup

Anmeld

13. oktober 2010

Miss BananaHammock

SolsikkeBlomst skriver:

Ja hvis det da så bare går hurtigere, overlever man nok at skulle have taget nye prøver.. selvom det er iriterrende

Så nu er det bare med at holde kort snor i Brædstrup

jeps. jeg bliver hende den irriterende der ringer konstant!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.