Hvilken slags badetøj når du har strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken slags badetøj vælger du efter fødslen hvis du har strækmærker

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.538 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

smokin

Ja nogle ville mene jeg skulle skamme mig med mine sølle 3 strækmærker, men jeg overvejer at købe en badedragt og agere ægte mormor i svømmeren efter at have fået strækmærker på maven.

Hvad synes du? Er det usmageligt at vise sine strækmærker på stranden, i svømmeren osv. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Vidunderligeunger

Zette skriver:

Ja nogle ville mene jeg skulle skamme mig med mine sølle 3 strækmærker, men jeg overvejer at købe en badedragt og agere ægte mormor i svømmeren efter at have fået strækmærker på maven.

Hvad synes du? Er det usmageligt at vise sine strækmærker på stranden, i svømmeren osv. ?

nej jeg synes sgu godt nok ikke det er usmageligt!! hvem har bildt dig det ind??? 

jeg har selv 4 små og et stort synligt ar (foruden KS-ar, som man ik kan se i bikini) fra 2 operationer, og dem er jeg godt nok ligeglad med om folk kan se eller ej, det er vel i princippet det samme??

synes du skal købe liiige den bikini du gerne vil have - og være stolt af at du har båret dit barn i 9 mdr!!

KNUS

Anmeld

13. oktober 2010

JacobsMoar

Jeg har fået strækmærker både på inderlår, siden af lår (i begge sider), og på mine love handles (eller der hvor de engang sad).. Og jeg tror altså at jeg ville vælge en bikini-bluse (eller hvad det nu liiige hedder) til stranden, og gå all-in på mormor og tage badedragt på i svømmehallen..  

fra Karina

Anmeld

13. oktober 2010

JacobsMoar

Bromberg skriver:

Jeg har fået strækmærker både på inderlår, siden af lår (i begge sider), og på mine love handles (eller der hvor de engang sad).. Og jeg tror altså at jeg ville vælge en bikini-bluse (eller hvad det nu liiige hedder) til stranden, og gå all-in på mormor og tage badedragt på i svømmehallen..  

fra Karina

Men ikke fordi det er usmageligt at vise strækmærker.. Jeg er bare ikke så stolt af mine

Anmeld

13. oktober 2010

Koen.

NÅR jeg skal i badetøj igen vælger jeg en bikini hvor overdelen er som en bluse Synes ikke det er usmageligt at vise sine strækmærker men min egne forfængelighed gør at jeg ikke har lyst til at vise min bolledejsmavse frem i offentligheden

Anmeld

13. oktober 2010

Low

Jeg ser ud som jeg gør og hvis folk ikke kan lide det så må de kigge væk. Jeg har bikini på , jeg har både slap hud og mørke strækmærker(ikke røde)

Anmeld

13. oktober 2010

Low

Low skriver:

Jeg ser ud som jeg gør og hvis folk ikke kan lide det så må de kigge væk. Jeg har bikini på , jeg har både slap hud og mørke strækmærker(ikke røde)

Jeg har kun strækmærker og slap hud på maven

Anmeld

13. oktober 2010

Marco2

Både bikini og badedragt.

I sommers på ferie ved pool og strand havde jeg bikini på.

Men skal jeg i svømmehallen tager jeg badedragt på.

Det har ikke noget at gøre med strækmærker eller noget, for mig er det bare mest passende med badedragt i svømmehallen.

AG

Anmeld

13. oktober 2010

Karo

Jeg har været så heldig ikke at få strækmærker, men tilgengæld har jeg et stort ar fra da de fjernede min blindtarm (30+1). Aret er en del af mig og jeg er ikke ked af det. Sådan ser jeg ud nu, og så længe mine børn kom ud sunde og raske er det det vigtigeste. Så jeg er ikke bange for at vise mit ar. Jeg skal dog lige have trænet maven det sidste stykke op inden jeg hopper i en bikini

Anmeld

13. oktober 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Både bikini og badedragt.

I sommers på ferie ved pool og strand havde jeg bikini på.

Men skal jeg i svømmehallen tager jeg badedragt på.

Det har ikke noget at gøre med strækmærker eller noget, for mig er det bare mest passende med badedragt i svømmehallen.

AG

Jeg har det helt på samme måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.