Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tulipan skriver: En film der hedder the lovely bones
En film der hedder the lovely bones
ok den vil jeg se i weekenden
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa.. "Phanton of the opera" har jeg både set på film og musical og sys også den overraskede mig positivt! Meen "Passion of the christ" havde jeg slet ikk troet var mig, og den var faktisk super god!!
fif skriver: Hejsa.. "Phanton of the opera" har jeg både set på film og musical og sys også den overraskede mig positivt! Meen "Passion of the christ" havde jeg slet ikk troet var mig, og den var faktisk super god!!
Kanon film
Har den på dvd
twinboys skriver: ok den vil jeg se i weekenden Majbritt
Den er kanon, meget speciel men tor det er det der fanger en i filmen.
Så den i biograffen, og købte den med det samme den udkom på dvd.
Tulipan skriver: Kanon film Har den på dvd
Ja, den er nemlig så..
Hej
Filmen 300 - troede jeg slet ikke var noget for mig. Mig og kæresten slukkede den egentlig også i 1 omgang, fordi den var så mærkelig, syns vi. Vi satte den på igen, efter vi ikke havde andre film, og nu er det en af mine yndlings film!
fif skriver: Ja, den er nemlig så..
Har 3 film der virkelig fanger mig, og passion off the christ er den ene, så er der den grønne mill og så the lovely bones
Tulipan skriver: Har 3 film der virkelig fanger mig, og passion off the christ er den ene, så er der den grønne mill og så the lovely bones
Ja, den grønne mil er osse rigtig god, men har aldrig set the lovely bones.. sys den ser meget god ud, da den var i reklamerne den gang, så må se at få lejet den en dag!
fif skriver: Ja, den grønne mil er osse rigtig god, men har aldrig set the lovely bones.. sys den ser meget god ud, da den var i reklamerne den gang, så må se at få lejet den en dag!
Kan helt klart anbefale den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128