Film i ikke troede vil være jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

twinboys

Tulipan skriver:

En film der hedder the lovely bones

ok den vil jeg se i weekenden

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

fif

Hejsa.. "Phanton of the opera" har jeg både set på film og musical og sys også den overraskede mig positivt!  Meen "Passion of the christ" havde jeg slet ikk troet var mig, og den var faktisk super god!!

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

fif skriver:

Hejsa.. "Phanton of the opera" har jeg både set på film og musical og sys også den overraskede mig positivt!  Meen "Passion of the christ" havde jeg slet ikk troet var mig, og den var faktisk super god!!

Kanon film

Har den på dvd

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

twinboys skriver:

ok den vil jeg se i weekenden

Majbritt

Den er kanon, meget speciel men tor det er det der fanger en i filmen.

Så den i biograffen, og købte den med det samme den udkom på dvd.

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Tulipan skriver:

Kanon film

Har den på dvd

Ja, den er nemlig så..  

Anmeld

13. oktober 2010

Mellepige

Hej  

Filmen 300 - troede jeg slet ikke var noget for mig. Mig og kæresten slukkede den egentlig også i 1 omgang, fordi den var så mærkelig, syns vi. Vi satte den på igen, efter vi ikke havde andre film, og nu er det en af mine yndlings film!

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

fif skriver:

Ja, den er nemlig så..  

Har 3 film der virkelig fanger mig, og passion off the christ er den ene, så er der den grønne mill og så the lovely bones

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Tulipan skriver:

Har 3 film der virkelig fanger mig, og passion off the christ er den ene, så er der den grønne mill og så the lovely bones

Ja, den grønne mil er osse rigtig god, men har aldrig set the lovely bones.. sys den ser meget god ud, da den var i reklamerne den gang, så må se at få lejet den en dag!

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

fif skriver:

Ja, den grønne mil er osse rigtig god, men har aldrig set the lovely bones.. sys den ser meget god ud, da den var i reklamerne den gang, så må se at få lejet den en dag!

Kan helt klart anbefale den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.