Nu er det helt officielt:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Valle81

Er idag 12+6 og har idag kontaktet min arbejdsgiver og fortalt at jeg er gravid igen:0) ( til dem der ikke ved det har jeg Anton på lige lidt over 6 mdr, så når ikke at komme tilbage fra barsel)

Ringede ud til hende, og sagde det, og hun tog det rigtig pænt.

Sagde tillykke mange gange og at hun håbede jeg havde det godt. At hun var glad for det var det jeg fortalte, for hun var faktisk bange for jeg ringede for at sige op....

Så synes det var meget positivt - var død nervøs. Havde egentlig besluttet at vente til på Fredag når vi havde været til NF scanning - men kunne ikke vente mere - idag havde jeg modet og så gorde jeg det.

Nu krydser jeg bar alt hvad jeg krydse kan for at det går godt på fredag:0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

<3

Hold da op - I har travlt Og jo selvfølgelig er alt fint til NF

Anmeld

13. oktober 2010

Valle81

Kirle skriver:

Hold da op - I har travlt Og jo selvfølgelig er alt fint til NF

He he - vi får travlt:0)

Det var bestemt ikke en planlagt graviditet - havde gerne set at der gik et par år - men vi beskyttede os - syntes vi - men det skete allligevel.

Og vi kunne ikke vælge fra nu for at vælge til senere - så nu bliver det pseudo-tvillinger:0)

Anmeld

13. oktober 2010

Dot D

Dejligt med sådan en chef. Det går selvfølgeligt godt til scanningen

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Stort tillykke og dejligt at hun tog det såååååå fint... skønt

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2010

<3

Valle81 skriver:

Det var bestemt ikke en planlagt graviditet - havde gerne set at der gik et par år - men vi beskyttede os - syntes vi - men det skete allligevel.

Og vi kunne ikke vælge fra nu for at vælge til senere - så nu bliver det pseudo-tvillinger:0)

Ja det må man da sige! Dejligt så har du også ekstra tid med den store

Anmeld

13. oktober 2010

Riksen

Jeg kan godt forstå at du var nervøs - det er jo ikke ligefrem et drømmescenario for en chef, men hvor er det dejligt at hun var positiv og lettet over at du "bare" var gravid og ikke ville sige op - det er da fedt at få at vide!

Ja, selvfølgelig går det godt til scanningen

Anmeld

13. oktober 2010

Chewy

Åh er helt i samme situation som dig. Skal også til NF på fredag, og vil så fortælle det på job derefter. Kan næsten ikke vente. Det er også svært at skjule det ret meget længere for maven buler jo ud nu

Tillykke med det nu er officielt

Anmeld

13. oktober 2010

Bruus

Valle81 skriver:

Pseudo-tvillinger er super fint Min søster og jeg er Pseudo-tvillinger. Det har været så skønt

Anmeld

13. oktober 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Er idag 12+6 og har idag kontaktet min arbejdsgiver og fortalt at jeg er gravid igen:0) ( til dem der ikke ved det har jeg Anton på lige lidt over 6 mdr, så når ikke at komme tilbage fra barsel)

Ringede ud til hende, og sagde det, og hun tog det rigtig pænt.

Sagde tillykke mange gange og at hun håbede jeg havde det godt. At hun var glad for det var det jeg fortalte, for hun var faktisk bange for jeg ringede for at sige op....

Så synes det var meget positivt - var død nervøs. Havde egentlig besluttet at vente til på Fredag når vi havde været til NF scanning - men kunne ikke vente mere - idag havde jeg modet og så gorde jeg det.

Nu krydser jeg bar alt hvad jeg krydse kan for at det går godt på fredag:0)

Knus

Ej hvor er det da bare en super arbejdsgiver. Hvor er det dejligt for dig, at hun er så glad for dig, at hun var bange for, at du ville sige op!!!! 

STORT TILLYKKE!! Det må dælme være en lettelse! Skønt for dig!! 

Kæmpe krammer fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.