Sylvanian Families...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.948 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

JulieE

Er der nogen af jeres tøser der leger med Sylvanian?? Er der et hit?

Line bliver 4 år i november og vi overvejer at købe et lille hus (applewood cottage) til hende sammen med lidt flere figure og møbler.

Hvis der er nogen der har Applewood cottage, vil jeg blive super glad. hvis I kan måle det for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Siber

Ja min datter på 5 leger rigtig meget med sit! Hun fik et hus og dyr og møbler sidste jul, da var hun 4 år!

Hun har riverside lodge, jeg mener at appelwood cottage er nogen lunde samme størrelse!

Hilsen Siber

Anmeld

13. oktober 2010

mortilnoahogmelina

JulieE skriver:

Er der nogen af jeres tøser der leger med Sylvanian?? Er der et hit?

Line bliver 4 år i november og vi overvejer at købe et lille hus (applewood cottage) til hende sammen med lidt flere figure og møbler.

Hvis der er nogen der har Applewood cottage, vil jeg blive super glad. hvis I kan måle det for mig

Heej . 

Nu er jeg ingen lille pige eller har nogen lille pige endnu ,

Men jeg arbejder i en stor toys "R" us butik . 

Og det største hit i blandt pigerne alder 4-8 år er helt klart sylvanian , jeg ved at selve top toy de satser ufattelig meget på sylvanian i år til jul , så jeg er ikk et sekund i tvivl om at det vil blive et stort hit hjemme hos jer

Knus 

Anmeld

13. oktober 2010

JulieE

Siber skriver:

Ja min datter på 5 leger rigtig meget med sit! Hun fik et hus og dyr og møbler sidste jul, da var hun 4 år!

Hun har riverside lodge, jeg mener at appelwood cottage er nogen lunde samme størrelse!

Hilsen Siber

Tak for svar Det lyder godt!! Hvad måler det hus din datter har?

Anmeld

13. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg kan godt forstå tøserne er helt vilde med det.
Havde selv noget da jeg var lille. Havde vist en lille hus og 10-15 figurere

Og det var et stort hit (sammen med barbie)

Anmeld

13. oktober 2010

JulieE

Pernille08 skriver:

Heej . 

Nu er jeg ingen lille pige eller har nogen lille pige endnu ,

Men jeg arbejder i en stor toys "R" us butik . 

Og det største hit i blandt pigerne alder 4-8 år er helt klart sylvanian , jeg ved at selve top toy de satser ufattelig meget på sylvanian i år til jul , så jeg er ikk et sekund i tvivl om at det vil blive et stort hit hjemme hos jer

Knus 

Ih... det lyder godt! Jeg synes også se3lv det er vildt sødt. Kan faktisk huske jeg havde noget af det selv da jeg var pige.

Anmeld

13. oktober 2010

mortilnoahogmelina

JulieE skriver:

Ih... det lyder godt! Jeg synes også se3lv det er vildt sødt. Kan faktisk huske jeg havde noget af det selv da jeg var pige.

Ja skulle jeg bare have en pige så skulle hun helt sikker have noget af det

Jeg synes det er så facinerende

Anmeld

13. oktober 2010

Siber

JulieE skriver:

Tak for svar Det lyder godt!! Hvad måler det hus din datter har?

Det er ca. 35 cm langt og 24 cm dybt og 30 cm højt!

Det er ikke så meget plads inde i huset, men det bliver leget ligeså meget uden for huset også!

Men hun er rigtig glad for huset og ønsker sig et mere, men men det er bare så p..... dyrt! Måske man kan finde det brugt eller på tilbud!

Hilsen Siber

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

Siber skriver:

Det er ca. 35 cm langt og 24 cm dybt og 30 cm højt!

Det er ikke så meget plads inde i huset, men det bliver leget ligeså meget uden for huset også!

Men hun er rigtig glad for huset og ønsker sig et mere, men men det er bare så p..... dyrt! Måske man kan finde det brugt eller på tilbud!

Hilsen Siber

Det er faktisk på tilbud...

finder lige reklamen...

vender lige tilbage..

Anmeld

13. oktober 2010

82Miraklet

Bilka har i denne uge..

Sylvanian Family Willow Hall adgang til 5 rum 40x50x35 til 449 kr man sparer 250 kroner...

Det er selvfølgelig ikke lige det hus du søger men smider da lige indslaget alligevel !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.