flack kørelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Trine89

Hej, 

Jeg har brug for noget info som jeg ikke lige syntes jeg kan finde noget om.. 

nu er det sår'n at jeg skal ind og have fjernet et modemærke (staves??) og det skal jeg her den 2 i Århus, men jeg bor jp på fyn, fik den tid før jeg kom fyn at bo.. ville hører om det er muligt at få sår'n noget falck kørelse?? det er fordi beholder jeg min tid i Århus har jeg større mulighed for at få en med mig. og det er der ikke rigtig mulighed for hvis jeg melder afbud på min tid i Århus og får en ny i Odense. ved godt det ikke er noget stort indgreb, men så vist jeg husker må jeg vist ikke tage hjem alene hmm

Håber der er nogle der kan svare mig på det.. 

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg tror ikke umiddelbart, at du har ret til sygetransport. Det eneste kriterie du som sådan opfylder er, at der er mere end 50 km. mellem hjem og sygehus. Ellers er kravene at man fx.  er pensionist eller får udført noget som gør, at man IKKE kan tage en bus eller tog hjem - fx. en brækket fod og man sidder i kørestol eller anden alvorlig sygdom.

men ring til kommunen. De må vide det.  

Anmeld

13. oktober 2010

frk Jensen

Trine89 skriver:

Hej, 

Jeg har brug for noget info som jeg ikke lige syntes jeg kan finde noget om.. 

nu er det sår'n at jeg skal ind og have fjernet et modemærke (staves??) og det skal jeg her den 2 i Århus, men jeg bor jp på fyn, fik den tid før jeg kom fyn at bo.. ville hører om det er muligt at få sår'n noget falck kørelse?? det er fordi beholder jeg min tid i Århus har jeg større mulighed for at få en med mig. og det er der ikke rigtig mulighed for hvis jeg melder afbud på min tid i Århus og får en ny i Odense. ved godt det ikke er noget stort indgreb, men så vist jeg husker må jeg vist ikke tage hjem alene hmm

Håber der er nogle der kan svare mig på det.. 

Trine

jeg har fået fjernet et par modersmærker hos egen læge og der var jeg kun lokal bedøvet, og måtte gerne tage hjem alene..

hvordan kan det være der er så lang ventetid på det? jeg fik bare en almindelig tid hos lægen da jeg fik fjernet mine..

Anmeld

13. oktober 2010

Trine89

fisen skriver:

jeg har fået fjernet et par modersmærker hos egen læge og der var jeg kun lokal bedøvet, og måtte gerne tage hjem alene..

hvordan kan det være der er så lang ventetid på det? jeg fik bare en almindelig tid hos lægen da jeg fik fjernet mine..

det er nu 3 gang jeg jeg skal have det fjernet. 

Den første gang var det ved lægen og anden gang ved en hudlæge og hvergang har de ikke fået alt pigmenten med så derfor er det kommet igen, så nu skal jeg ind på plastisk kirurgsk og have det fjernet IGEN, så nu håber jeg det også vil blive væk.  

Anmeld

13. oktober 2010

Trine89

SolsikkeBlomst skriver:

Jeg tror ikke umiddelbart, at du har ret til sygetransport. Det eneste kriterie du som sådan opfylder er, at der er mere end 50 km. mellem hjem og sygehus. Ellers er kravene at man fx.  er pensionist eller får udført noget som gør, at man IKKE kan tage en bus eller tog hjem - fx. en brækket fod og man sidder i kørestol eller anden alvorlig sygdom.

men ring til kommunen. De må vide det.  

okey. jah det må jeg jo prøve så.. men hm er det så min kommune eller Århus??? 

Anmeld

13. oktober 2010

Marco2

Jamen kan dig og din ledsager ikke bare tage toget? Du kan vel godt gå selvom du har fået fjernet et modersmærke?

AG

Anmeld

13. oktober 2010

Trine89

Marco2 skriver:

Jamen kan dig og din ledsager ikke bare tage toget? Du kan vel godt gå selvom du har fået fjernet et modersmærke?

AG

det er merer fordi min ledesager er fra Nordjylland. og hvis jeg skal være i odense kan Hun ikke komme med. 

og så ville jeg jo lige hører om transporten for mig var for egen regning

Anmeld

13. oktober 2010

De3Guldklumper

Ja - jeg tror transporten for dig er på egen regning.. At du vælger at beholde din tid i århus har jo ikke noget med sygehuset og gøre samt jeg tror der skal mere til end "bare" at man skal ha fjernet et mordermærke for at man er berretiget til sygekørsel.. 

Men det er da super træls at du igen, igen skal ha det fjernet. Jeg har også et som er kommet igen efter lægen fjernede det men har bare aldrig fået mig taget sammen til at få det fjernet igen..

Anmeld

13. oktober 2010

klmf

Du kan ikke være berettiget til patientkørsel, du er jo i stand til at tage off. transportmidler. Men det kan være du kan få dine transportudgifter refunderet af regionen. Ring til den afdeling du skal have indgrebet foretaget på, der kan sekretærerne nok hjælpe dig.

Anmeld

13. oktober 2010

Trine89

lotchen skriver:

Du kan ikke være berettiget til patientkørsel, du er jo i stand til at tage off. transportmidler. Men det kan være du kan få dine transportudgifter refunderet af regionen. Ring til den afdeling du skal have indgrebet foretaget på, der kan sekretærerne nok hjælpe dig.

mange tak.. det må jeg prøve hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.