Argh kan ikke klare det mere!!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Malonde1985

Vi bor bogstaveligt talt på en byggeplads - 200 meter væk er de ved at bygge lejligheder! Hele huset runger og det banker, og det banker! Er ved at gå ud af mit gode skind! Kan mærke jeg bliver vildt stresset over den dunken og banken.... Kan jo ik gøre en S*** ved det..... Argh... Og er SÅ træt i øjeblikket, men kan sku ikke lægge mig og sove i den larm

Havde lige brug for at komme ud med det! Må købe mig nogle ørepropper eller noget - åååååh hvor er det træls at man skal rende rundt med ørepropper i sit eget hjem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Valle81

Malonde1985 skriver:

Vi bor bogstaveligt talt på en byggeplads - 200 meter væk er de ved at bygge lejligheder! Hele huset runger og det banker, og det banker! Er ved at gå ud af mit gode skind! Kan mærke jeg bliver vildt stresset over den dunken og banken.... Kan jo ik gøre en S*** ved det..... Argh... Og er SÅ træt i øjeblikket, men kan sku ikke lægge mig og sove i den larm

Havde lige brug for at komme ud med det! Må købe mig nogle ørepropper eller noget - åååååh hvor er det træls at man skal rende rundt med ørepropper i sit eget hjem!!

Kender alt til det - her er de ved at bygge tons af huse og rækkehuse lige om ørerne, så det banker også - et rend af lastbiler, traktorer, gravemaskiner osv dagen lang:0)

Anmeld

13. oktober 2010

Malonde1985

Valle81 skriver:

Kender alt til det - her er de ved at bygge tons af huse og rækkehuse lige om ørerne, så det banker også - et rend af lastbiler, traktorer, gravemaskiner osv dagen lang:0)

Åh hvordan klarer du/I den??

Anmeld

13. oktober 2010

Valle81

Malonde1985 skriver:

Åh hvordan klarer du/I den??

Åhh, det har stået  på i over et halvt år nu, så jeg tror jeg har vænnet mig til det - selv Anton har - han vågner ikke mere når de larmer mest:0)

men det er træls:0)

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

Her er vi ved at få nye køkkener og hol k... det larmer!!

Det sku ikke nemt for de små pus og sove i den larm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.