puha jeg er bare træt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Barbamama

I går var en hård dag synes jeg.... Jeg arbejder som pædagog i en fritter og vi er mange børn og ikke helt så mange voksne som man kunne ønske, men sådan ser hverdagen jo ud mange steder. Men i går manglede vi 3 på arbejdet. Puha mand. Jeg nåede godt nok at sige den berømte sætning mange gange: Ikke lige nu, du må lige vente lidt, jeg har ikke tid! Og hvor er det bare uretfærdigt for de unger at vi har så travlt. Jeg løb rundt flere gange den dag... Puha.... Om aftenen havde vi så møde og jeg var bare træt bagefter. Men ikke nok med det. I nat vågnede Carla en million gange og herhjemme er det kun mors ører der fungerer om natten, så jeg var inde ved hende hver gang. Uha jeg har trætte øjne, der MEGET gerne vil være lukkede i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

sarahb

PUHA en omgang.
Det er skrækkeligt det skal gå sådan ud over børnene...

Kan dælme godt forstå du er træt i dag, de nætter hvor de vågner konstant kan bare trække tænder ud dagen efter.. SNORK

Anmeld

13. oktober 2010

TbCp

Puha sikke en dag... og nat!

Det er simpelthen så uretfærdigt med alle de nedskæringer og når der så oveni er sygdom! Kan i ikke få vikarer ind i sådan en situation???

Herhjemme er det også mest mine ører der fungerer om natten Men Carsten og jeg har nu byttet plads i sengen og hvis jeg begraver mig langt nok under dynen så vågner han også af Livas gråd/råb og så må han rejse sig

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

michella80 skriver: