Meget urolig søvn om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

har Alexander i øjeblikket!Puha,det er hårdt.Det begynder ved 22-tiden...så græder han ellers mere eller mindre uafbrudt i ca. 2 timer.Nogle gange er der lige 10 min. ophold.Vi skal også gerne ind 1-3 gange i løbet af natten og give sut eller lægge ham ordentligt.Forventer jeg for meget af en på 1½?Jeg må indrømme jeg havde regnet med at på nuværende tidspinkt sov han noget bedre.

Han er meget urolig,mosler rundt og ligger tit helt skævt i sengen,oven på dynen.Vi har prøvet sådan en sovepose,så han ikke fryser,men det hjalp overhovedet ikke.

Nogle gode råd...please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

quar20

Tino er 20 måneder og lige præcis som du fortæller her.. Det gennemgår vi og har gjort det siden han var 15 måneder..!!

Det er SUPER hård for både forældre men også for de små..! Pt. Ligger Tino i hans seng inde ved os.. Ellers får vi IKKE sovet - og det gør han hellere ikke..!! Derudover har vi måtte opgive kampen med dynen.. Nu hedder det simpelthen uld natdragt og uldsokker på så han ikke fryser..!!

Tit når Tino vågner tilbyder vi ham lidt vand i et kop.!! Han er ikke rigtig vågnen men det får ham til at falde til ro..!

Det er desværre det eneste råd jeg kan give..

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

Nu vågner min datter på 22 måneder dog ikke om natten, og har hun aldrig rigtigt gjort. Men det med dynen kender jeg alt for godt, hun har ALDRIG dyne på om morgen og ligger ALTID modsat af hvad vi lagde hende, med hovedet i fodenden, tror det er typisk alle børn :-)

Tror vores børn har et MEGET godt sove hjerte, de bliver puttet mellem 19-20 begge to, den mindste er 4 måneder.

Victoria bliver vækket kl 07:00, og hendes kommentar er hver morgen, Nej, mere sove :-) hehe.

Og lillebror vågner først omkring kl 09:00 så tror de har et meget godt sove hjerte, og har begge sovet igennem fra 1 måned af.

Anmeld

13. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
NatasjaL skriver:

Nu vågner min datter på 22 måneder dog ikke om natten, og har hun aldrig rigtigt gjort. Men det med dynen kender jeg alt for godt, hun har ALDRIG dyne på om morgen og ligger ALTID modsat af hvad vi lagde hende, med hovedet i fodenden, tror det er typisk alle børn :-)

Tror vores børn har et MEGET godt sove hjerte, de bliver puttet mellem 19-20 begge to, den mindste er 4 måneder.

Victoria bliver vækket kl 07:00, og hendes kommentar er hver morgen, Nej, mere sove :-) hehe.

Og lillebror vågner først omkring kl 09:00 så tror de har et meget godt sove hjerte, og har begge sovet igennem fra 1 måned af.

Oh,du lyksalige kvinde,hvor er jeg misundelig

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

Pernilleh skriver:

Oh,du lyksalige kvinde,hvor er jeg misundelig

..

Ingen gang selvom de er syge vågner de om natten, DET syns jeg så er utroligt, hehe ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.