Konstant plukkeveer?? 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Anneiris

Hej Piger..

Jeg er i uge 40, og har simpelthen plukkeveer konstant!
Og de er altså lidt 'kraftigere' end de plejer. Er det et tegn på fødsel, snart!?

- Ooooog, så har jeg jo selvfølgelig hørt om slimproppen, men er meeeget usikker om min er gået, eller om den ikke er??

Kram Anne
39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Lillefe

Første gang jeg fødte var der ikke noget vand eller nogen slimprop så det kan sagtens være din fødsel som er igang!!! wee...  jeg fødte faktisk præcist 39+1 en sidste..

Anmeld

12. oktober 2010

Anneiris

Perl skriver:

Første gang jeg fødte var der ikke noget vand eller nogen slimprop så det kan sagtens være din fødsel som er igang!!! wee...  jeg fødte faktisk præcist 39+1 en sidste..

Juuuhuuuuu !!
Håber godt nok det er nu, så! Gider ikke mere, jeg er såå træt og har så ondt i ryggen. - Og er meget spændt på at se min lille prinsesse.

(Hmm, nu har vi tit nedture lige pt kæresten og jeg, er det noget som påvirker baby meget? &nbsp

Anmeld

12. oktober 2010

Anneiris

Anneiris skriver:

Juuuhuuuuu !!
Håber godt nok det er nu, så! Gider ikke mere, jeg er såå træt og har så ondt i ryggen. - Og er meget spændt på at se min lille prinsesse.

(Hmm, nu har vi tit nedture lige pt kæresten og jeg, er det noget som påvirker baby meget? &nbsp

Ok, ved ikke liiiiige hvad der sker for at der kom en ''Blinke smiley'' i bunden.

Den skulle bestemt ikke være der!

Anmeld

12. oktober 2010

Lillefe

Anneiris skriver:

Juuuhuuuuu !!

hvad mener du skændes i ?

Anmeld

12. oktober 2010

Anneiris

Perl skriver:

hvad mener du skændes i ?

Ja, og diskutere en del
Det er dog kun lige nu her, det plejer vi ellers ikke.

Anmeld

12. oktober 2010

Lillefe

Anneiris skriver:

Ja, og diskutere en del
Det er dog kun lige nu her, det plejer vi ellers ikke.

Nå ok.. nej altså det tror jeg ikke du skal være bekymret for krydser fingre for det sker hurtigt for dig nu vil jeg gå op og putte og håbe der snart sker noget.. hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Anneiris

Pyyha. Rart at høre fra andre som har børn

Tusinde tak, jeg vil også finde min seng. Natnat..

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Ja, nej, måske Det er helt individuelt, hvordan kroppen reagerer, så det er umuligt at svare på

Anmeld

13. oktober 2010

Anneiris

Baagøe skriver:

Ja, nej, måske Det er helt individuelt, hvordan kroppen reagerer, så det er umuligt at svare på

Undskyld?
- Reagere på hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.