Nyt job :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så lykkes det - jeg har fået nyt job som sekretær

Jeg kom tilbage fra barsel den 1/1-2010 og blev 3 uger senere opsagt pga. finanskrisen. Jeg havde 6 mdr.s opsigelse. Jeg har søgt 53 jobs, hvor der har været mellem 100 og 700 ansøgninger på hver stilling.

Jeg er bare så glad for, at det endelig lykkes, at det var MIG som blev valgt. Jeg glæder mig så meget til, at komme igang igen. Jeg har NYDT, at være sammen med mine unger og har nydt de lange morgner og eftermiddage sammen med dem

Det tager kun ca. 15 min i bil til min nye arbejdsplads, så det er bare et kæmpe plus

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Laulund87

Tillykke

Anmeld

12. oktober 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Jeg kom tilbage fra barsel den 1/1-2010 og blev 3 uger senere opsagt pga. finanskrisen. Jeg havde 6 mdr.s opsigelse. Jeg har søgt 53 jobs, hvor der har været mellem 100 og 700 ansøgninger på hver stilling.

Jeg er bare så glad for, at det endelig lykkes, at det var MIG som blev valgt. Jeg glæder mig så meget til, at komme igang igen. Jeg har NYDT, at være sammen med mine unger og har nydt de lange morgner og eftermiddage sammen med dem

Det tager kun ca. 15 min i bil til min nye arbejdsplads, så det er bare et kæmpe plus

Kh. Katja

Et kæmpe stort tillykke med jobbet.... 

Anmeld

12. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tak - er bare så glad

Anmeld

12. oktober 2010

Lillefe

MoarHvidovre skriver:

Kh. Katja

Tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.