Så blev der købt lidt ind tilbettemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Baby2010/2013

I kender det nok godt, man sidder på Babysam.dk og kigger, KUN kigger... Hmmm man skal da lige have det, og det, og det, og det! Nu, må jeg altså lige vise noget af det der ligger og venter på posthuset til bettemanden  

Hvad er jeres sidste indkøb til prinsen eller prinsessen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Miamaja

Ihhh ja! Det kender vi godt herinde. Min mand er lige saa slem til det. det er bare andre ting han kober.

Jeg har lige kobt  et par fede vintersko og tog gummistovlerWestern Chief 'Thomas the Tank Engine®' Rain Boot (Walker, Toddler, Little Kid & Big Kid)og og dette halstorklaede til mama her

Anmeld

12. oktober 2010

Baby2010/2013

Miamaja skriver:

Ihhh ja! Det kender vi godt herinde. Min mand er lige saa slem til det. det er bare andre ting han kober.

Jeg har lige kobt  et par fede vintersko og tog gummistovlerWestern Chief 'Thomas the Tank Engine®' Rain Boot (Walker, Toddler, Little Kid & Big Kid)og og dette halstorklaede til mama her

Hehe ja, kvinderne køber babyting og mændende teknik, som vi typisk syntes er helt unødvendigt

Hvor er det bare nogle søde støvler! De er da ret sjove, hvor har du fundet dem? Og meget sødt halstørklæde, vi skal også huske os selv hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Miamaja

BabyHope<3 skriver:

Hehe ja, kvinderne køber babyting og mændende teknik, som vi typisk syntes er helt unødvendigt

Hvor er det bare nogle søde støvler! De er da ret sjove, hvor har du fundet dem? Og meget sødt halstørklæde, vi skal også huske os selv hehe

JA - vi skal sorme huske os selv ogsaa. det er som regel guldklumpen der faar forst og saa faar mor bagefter

de er fra nordstrom.com

Og ja, er helt enig. Det min mand kober synes jeg er DYBT unodvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.