Det handler om at den tid du har sammen med din søn er fantastisk, og ikke om hvor lidt tid du har sammen med ham. Men kan sagtens forstå hvad du mener. Når jeg ikke går og hygger mig med min barsel, så arbejder jeg 37 timer i en døgnbolig for psykisk syge, og det vil sige at jeg arbejder med skiftende arbejdstider.
De værste dage for mig, er når jeg skal aflevere begge børn senest kl.9, men først skal på arbejde kl.14. (Den store går i BH og den lille i DP, hvor de begge steder skal være senest kl.9) og først ser dem igen når de ligger og sover skønhedssøvn. Efter endt aftenvagt er jeg hjemme ca-22.45.
Og de bedste arbejdsdage er når jeg møder kl.07 og har fri ca. kl.12. Så skynder jeg mig hjem, ordner praktisk og henter ungerne kl.14.30. Og her står den på hygge.
Vi laver altid aftensmad til to dage ad gangen, for at spare tid.
Men pga mine skiftende vagter har jeg en del hverdagsfri, og der har de stort set altid fri, sammen med mig.
Held og lykke med første dag i morgen, og god bedring med knægten. Det skal nok gå, selvom det bliver en kæmpe omvæltning for dig, din mand og jeres dreng.
Anmeld