Nyt job. Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

>>Carina<<

Puha jeg var til samtale på et vikarbureau idag og fik allerede job fra imorgen så har slet ik haft tid til at forberede mig mentalt. Min søn er selvfølgelig blevet syg med øjenbetændelse og feber og har det ik godt men nu sover han og jeg har tid til at sidde og blive pisse nervøs for imorgen.
Jeg har ikke arbejdet i næsten to år fordi jeg blev sygemeldt med bækkenløsning inden min barsel. Nu er jeg så nervøs for at jeg slet ik lever op til deres forventninger puha det blir en omvæltning for jeg ska arbejde fra 8-17 tre gange om ugen plus 40 min transport hver vej. Og den ene dag jeg ik ska arbejde sent der skal min mand. Det blir hårdt at vi kun har et par timer sammen hver dag men værst af alt blir at jeg kun får ca 2-2 1/2 time med min søn efter arbejde de tre dage om ugen. Lige nu har jeg det rigtig svært med det. Jeg glæder mig til at komme ud og arbejde men hvor har jeg dog ik lyst til kun at se ham et par timer tre dage om ugen. Suk hulk snøft. Er der nogen andre der er så lidt sammen med jeres børn som ka fortælle hvordan det er? Både for jer og for jeres barn.
Knus fra en ret frustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Malthes mor

Det handler om at den tid du har sammen med din søn er fantastisk, og ikke om hvor lidt tid du har sammen med ham. Men kan sagtens forstå hvad du mener. Når jeg ikke går og hygger mig med min barsel, så arbejder jeg 37 timer i en døgnbolig for psykisk syge, og det vil sige at jeg arbejder med skiftende arbejdstider.

De værste dage for mig, er når jeg skal aflevere begge børn senest kl.9, men først skal på arbejde kl.14. (Den store går i BH og den lille i DP, hvor de begge steder skal være senest kl.9) og først ser dem igen når de ligger og sover skønhedssøvn. Efter endt aftenvagt er jeg hjemme ca-22.45.

Og de bedste arbejdsdage er når jeg møder kl.07 og har fri ca. kl.12. Så skynder jeg mig hjem, ordner praktisk og henter ungerne kl.14.30. Og her står den på hygge.

Vi laver altid aftensmad til to dage ad gangen, for at spare tid.

Men pga mine skiftende vagter har jeg en del hverdagsfri, og der har de stort set altid fri, sammen med mig.

Held og lykke med første dag i morgen, og god bedring med knægten. Det skal nok gå, selvom det bliver en kæmpe omvæltning for dig, din mand og jeres dreng.

Anmeld

12. oktober 2010

>>Carina<<

Malthes mor skriver:

Det handler om at den tid du har sammen med din søn er fantastisk, og ikke om hvor lidt tid du har sammen med ham. Men kan sagtens forstå hvad du mener. Når jeg ikke går og hygger mig med min barsel, så arbejder jeg 37 timer i en døgnbolig for psykisk syge, og det vil sige at jeg arbejder med skiftende arbejdstider.

De værste dage for mig, er når jeg skal aflevere begge børn senest kl.9, men først skal på arbejde kl.14. (Den store går i BH og den lille i DP, hvor de begge steder skal være senest kl.9) og først ser dem igen når de ligger og sover skønhedssøvn. Efter endt aftenvagt er jeg hjemme ca-22.45.

Og de bedste arbejdsdage er når jeg møder kl.07 og har fri ca. kl.12. Så skynder jeg mig hjem, ordner praktisk og henter ungerne kl.14.30. Og her står den på hygge.

Vi laver altid aftensmad til to dage ad gangen, for at spare tid.

Men pga mine skiftende vagter har jeg en del hverdagsfri, og der har de stort set altid fri, sammen med mig.

Held og lykke med første dag i morgen, og god bedring med knægten. Det skal nok gå, selvom det bliver en kæmpe omvæltning for dig, din mand og jeres dreng.

Tak skal du ha. Håber virkelig jeg kommer over det her for lige nu er jeg vist meget følelsesladet. Kan ik li min søn ik har det godt (hvem kan det!?) og samtidig er jeg nervøs for imorgen og for hvordan hverdagen skal gå osv. Jeg har tidlig fri om onsdagen så der ku jeg måske hente ham tidligt og hygge. Det er så typisk nok den dag hvor min mand først er hjemme kl 17.30. Der blir ik meget far mor og søn tid :-( godt det kun er et vikariat på 6 uger i alt

Anmeld

13. oktober 2010

Malthes mor

Carina1984 skriver:

Tak skal du ha. Håber virkelig jeg kommer over det her for lige nu er jeg vist meget følelsesladet. Kan ik li min søn ik har det godt (hvem kan det!?) og samtidig er jeg nervøs for imorgen og for hvordan hverdagen skal gå osv. Jeg har tidlig fri om onsdagen så der ku jeg måske hente ham tidligt og hygge. Det er så typisk nok den dag hvor min mand først er hjemme kl 17.30. Der blir ik meget far mor og søn tid :-( godt det kun er et vikariat på 6 uger i alt

Hej,

Hvordan gik din første dag?

Anmeld

13. oktober 2010

>>Carina<<

Malthes mor skriver:

Hej,

Hvordan gik din første dag?

Hvor er du sød at du spørger det gik faktisk godt men lagde ud med en kort dag på fire timer. Blir slemt imorgen hvor det er ni timer

Anmeld

13. oktober 2010

Malthes mor

Pøj pøj med det

Anmeld

14. oktober 2010

>>Carina<<

Malthes mor skriver:

Pøj pøj med det

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.